Skocz do zawartości

Kopci bierze olej kontrolka elektroniki silnika swieci


Tlee

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie jak w temacie

 

Auto ma przejechane 250 i zawsze brało trochę oleju

ostatnio około 1 litra na 1500 km

 

Niedawno zapaliła się kontrolka elektroniki silnika ale zgasła

dzis zapaliła się ponownie i zaczęło się kopcenie siwy dym leci aż wstyd

i zaraz przyszedł komunikat że musze uzupełnić olej - stan jest minimalny

auto jak ruszamłem czasami jakos stukało pod maską

i wydaje mi się że nie straciło na mocy

 

pytam i prosze o pomoc

pojadę jak doleję oleju na komputer

ale nie znam sie na tym a nie chce trafić do jakiego rzebiarza

co mi będzie wciskał ..... głodne kawałki i kasował

 

BMW 2.0 DIESEL 2007 E91

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

SILNIK - ile Koni

rocznik

przebieg

 

olej wlewany, interwal wymiany oleju

 

a jezeli mozesz to podlacz jakies stare obd za 100 zyla i podaj kody, bo tak to zgaduj zgadula...

 

OBD2 za 69 zl obok ciebie :

 

http://allegro.pl/skaner-diagnostyczny-u480-can-obd2-tester-i3579234984.html

 

a tak dla info litr na 1500 KM to bardzo duze spalanie oleju.

Edytowane przez Rivasi

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ile przejezdzasz w rok ?

silnik chipowany ? jezeli tak to jak moc nie chipowana ?

Edytowane przez Rivasi

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O kurka to takie tanie warto mówisz kupić ?

zaraz zalicytuje

 

nie licytuj, zadzwon jedz i kup.

podaj kody, pojc do kosciola bo to nie wyglada dobrze

 

to amerykaniec ? ile go masz ? po co kupiles diesla zeby jezdzic po lale 20 KM ? ok przestaje, czlowiek w opalach... oleju to czlowiek wrazliwy.

Edytowane przez Rivasi

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BRRRR... nie wygląda dobrze ..... ok tak zrobie

to ile w najgorszym przypadku ? polece po kasie ...?

Już czuje sie lekki na kieszeni

 

ok przestanmy gdybac to specjalizacja tutaj ale kdy sie przydadza i odpowiedz na pytanie :

- amerykaniec ?

- chipowany ?

- orginalnie 163 ?

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niemiec

nie chipowany

z tego co wiem oryginalne 163 KM

jak go kupowałem 2 lata temu to brał olej - jak to jakas wskazówka , nie wiem tylko ile

 

oto bledy ktore ci wystuka jezeli twoj bialy dym sie utrzymuje :

- Faulty or damaged injectors

- Incorrect injection timing

- Low cylinder compression (to nie wyskoczy ale tzk jest pewnie zostalo ci jakies 120 koni tylko zmniejszalo sie to bardzo stopniowo i tego nie poczules)

 

dodam jeszcze :

02 sensor

incorect air flow (nie to nie najbardziej znana usterka to nagar ja prowokuje)

dpf

 

Prawdopodobnie masz uszkodzony wal korbowy stad dzwiek, olej w tej wersji silnika wymienia sie co 10000KM co opoznia znacznie ten problem i prawdziwy olej a nie olej podatny na spalanie kiepskiej jakosci. Wiem wiem BMW rekomenduje Castrol, BMW rekomensuje rownierz swoje nowe samochody...

MAsz wiec nieprawidlowa emisje spalin, czyli nie masz juz tez sond lambda (pewnie komputer nie sygnalizuje) i dpfa a moze rownierz katalizatora lub dwoch... naprawa pochlonie ci kilka pokolen kredytobiorcow... wymiana silnika bedzie najbardziej wiarygodna. ach zapomnialem pewnie nie wymienales rozdzielnika oleju... to juz jest za pozno :/

 

nie nabijam sie, zal mi cie, ale jak kupujesz autko warte troche grosza to zanim odpalisz go pierwszy raz to go doprowadzasz to stanu tiptop albo przynajmniej likwidujesz takie problemy jak... branie oleju. to nie zajmuje dlugo a oszczedza duzo kasy

 

Jezeli sie nie utrzymuje dym po odpaleniu to moze jestes szczesciarzem... zamkniesz sie w 3000 zl z wymiana uszczelek, plukaniem, decarbonizacja wlejesz troche swinstwa chemicznego i jakis prawdziwy olej. a i osprzet czyli rpzdzielnik oleju i weze bedzie 4K Idz grac w lotto, polowa dla mnie ale raczej mozesz kupic nowy silnik lub jak kazdy uczciwy polak, sprzedac go komus tak jak to zrobil twoj poprzednik... i modlic sie ze facet sie nie zorientuje przed miesiacem i cie do sadu nie poda.

 

dobra na tyle gdybania czekam na kody

Rozumiem ze nie sprawdzales auta przed zakupem, kompresji, hamownia itd ?

Edytowane przez Rivasi

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli tak na marginesie gosciu sprzedał mi zajechamną brykę

 

moze nawet o tym nie wiedzial ty tez nie wiedziales... a jednak 2 lata ja maz. ile dales ?

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ile dałem kurka słabo pamiętam jakies 54 tys

 

Auto oddałem do warsztatu dzis będą go oglądać

 

Dolałem oleju i jechałem dym raz był raz go nie było wiec to może jak mówiles mam wiecej szczescia ja bym dodał "niz rozumu"

ale jak dojechałem na bagnecie pusto i pod koniec zaczoł stukac przy ruszaniu

dam kody z kompa jak bys mógł zerknąć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to tak takie dostałem info z serwisu

 

że wszystkie możliwe kody się swiecą w silniku nie ma już prawie oleju

olej zarzygał wszytsko

chcąc uruchomić silnik muszą zregenerować turbinę wiec regeneracja turbiny

a poźniej dalsza diagnostyka

 

nie wiem co o tym myslec

w sumie mam zaufanie do serwisu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to tak takie dostałem info z serwisu

 

że wszystkie możliwe kody się swiecą w silniku nie ma już prawie oleju

olej zarzygał wszytsko

chcąc uruchomić silnik muszą zregenerować turbinę wiec regeneracja turbiny

a poźniej dalsza diagnostyka

 

nie wiem co o tym myslec

w sumie mam zaufanie do serwisu

 

Twoj serwis to ASO czy specjalista BMW ?

tak jak pisalem wczesniej troche sie tego spodziewalem, taka konsumpcja oleju bez wyciekow to bardzo zly znak. JA bym nie dal kompletnie wolnej reki serwisowi szczegolnie jezeli to ASO, jaki koszt regenracji turbiny (chociaz aso nie regeneruje tylko wymienia a wiec pewnie to nie aso) ?

 

Sprobuj ograniczyc n max naprawy dopoki nie postawia diagnozy aby nie skonczyc po 6000 zl wydanych z informacja ze silnik jest do odstrzalu.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak troszkę z innej beczki

z opisu wynika że masz (BMW E91 325 xi 2007) benzynę dużo pali ?

 

Tak duzo szczegolnie w miescie.

srednie spalanie 10,6 litr/100 km przy ciezkiej jezdzie, automat. (na trasie 3500 KM po europie, mieszane miasto autostrada glownie)

W miescie 14, na trasie 8.5/9, na autostradzie niemieckiej jakies 10.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chcąc uruchomić silnik muszą zregenerować turbinę wiec regeneracja turbiny

a poźniej dalsza diagnostyka

 

nie wiem co o tym myslec

w sumie mam zaufanie do serwisu

 

muszę się wtrącić , ten serwis chce zacząć od regeneracji turbo jak silnik do bani :shock: po co

 

nie potrzebnie generują koszty, jęśli masz zajechany silnik to lepiej kup cały na alle... łącznie z turbo bo będzie szybciej i taniej.

Takie szukanie przyczyny może cię kosztować sporo kasy, samo turbo kosztuje 3600 nowe nie mowiąc o silniku i innym osprzecie. A jak masz zajechany silnik to turbo nie wiele da.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten warsztat to nie aso

 

Chmmm nie powiedzieli że silnik zajechany

ale że tzreba zacząć od turbiny chcą ją zregenerować

i wtedy zobaczyć czy silnik nie zatarty

 

 

"Sprobuj ograniczyc n max naprawy dopoki nie postawia diagnozy aby nie skonczyc po 6000 zl wydanych z informacja ze silnik jest do odstrzalu."

 

tak zrobię

 

a za regeneracje powiedzieli od 700 do 1300 zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.