Skocz do zawartości

BMW 635 CSI


bmw_525d_e39

Rekomendowane odpowiedzi

Mam pytanie chce kupić BMW 635CSI z 1985r ale nie za bardzo znam sie na oldtimerach. Znalazłem ogłoszenie czy moglibyście mi porodzić czy warto go kupić za tą cene a jeżeli nie to może pomóżcie mi znaleźć dobrą szósteczke z tamtego okresu.

 

 

http://www.autoscout24.de/home/index/detail.asp?ts=3509979&id=zjoqhf4ditj&source=as24_inseratsg_detail_ueberschrift

http://img27.imageshack.us/img27/1430/10008058vw.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 82
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

E24 poniżej 6-7 tys. euro ZAWSZE wymagają większego wkładu finansowego. Chociaż zdarzają się rodzynki...

 

Szóstkowicze potwierdzą, że w E24 najważniejsze są dwie rzeczy - możliwie 100 % kompletność samochodu i możliwie jak najlepszy stan nadwozia.

 

(Świętym Graalem jest każda E24 zachowana w oryginalnej kondycji, bezwypadkowa, bez śladów działalności blacharzy, nigdy nie poddawana renowacji; dopuszcza się drobne początkowe ślady korozji).

 

Nie należy przymykać oczu na brakujące listwy, pierdułki, plastiki w kabinie, itp. detale, bo one są trudne do zdobycia i zaskakująco drogie.

 

Kompletacja wyposażenia i detale nadwozia muszą się zgadzać z rocznikiem.

 

Sprawność mechaniczna jest drugorzędna. E24 jest generalnie dość prosta w konstrukcji. Da się ją dość łatwo przywrócić do doskonałego stanu. Dość dużo podzespołów pasuje z E23.

 

Ktoś powinien najpierw obejrzeć ten samochód.

Najlepiej znający się na rzeczy, bo inaczej będziesz ofiarą syndromu "Miłość jest ślepa, ale małżenstwo to najlepszy okulista".

Kupując na odległość, ryzykujesz.

 

Taki samochód będzie skarbonką, nawet jeżeli jest w dobrej kondycji.

Przy złym trafieniu będzie skarbonką bez dna.

- No, stał tutaj! Był! Patrzył na swoje paznokcie! Rozpłynął się! Nie ma go!

(Bogumił Kobiela we "Wszystko na sprzedaż". Rok później rozbił się na amen swoim białym BMW).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko że automat oznacza o wiele mniejszą zabawę niż powinna występować przy użytkowaniu takiego autka.

mi tam automat właśnie pasuje do charakteru auta...

kupuj szóchę koniecznie , ale blacha to podstawa,mechaniką sie nie przejmuj-pasuje wszystko od wszystkiego.Gorąco polecam auta po 82 roku na zawieszeniu z E28.Różnica kolosalna i o graty łatwiej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

--------------------------------------------------------------------------------

 

http://www.autoscout24.pl/home/index/detail.asp?ts=6786671&id=1k1r44xapu1&sc=&make=13&eurofrom=0&euroto=0&zip= to jest wymiatacz!!!!!!!!!!!!!!!

 

No świetnie tyle że to są auta w granicach 120.000 PLN i średnio mi sie uśmiecha za szóstke tyle dać. Jestem realistą i na taki egzemplarz poprostu mnie nie stać.

http://img27.imageshack.us/img27/1430/10008058vw.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oSOBIŚCIE SIEDZE W SZÓSTKACH OSTATNIO BARDZO DUŻO I NIE WIDZIAŁEM TEGO AUTA. nA PIERWSZY RZUT OKA WYDAJE SIE NAPRAWDE BARDZO FAJNE. Jeżeli blacha i mechanika są w nienagannym stanie to te 30.000 to nie jest dużo jak za takie auto.
http://img27.imageshack.us/img27/1430/10008058vw.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko że automat oznacza o wiele mniejszą zabawę niż powinna występować przy użytkowaniu takiego autka.

mi tam automat właśnie pasuje do charakteru auta...

 

:cool2: :cool2: :cool2:

Dokładnie tak :!:

Szóstka jest sportowcem, ale nie wyczynowym :!: (pomijamy M).

To szybkie luksusowe Gran Turismo. Do takiego wozu automat pasuje jak najbardziej (no, może lepiej ten młodszy, 4-biegowy).

- No, stał tutaj! Był! Patrzył na swoje paznokcie! Rozpłynął się! Nie ma go!

(Bogumił Kobiela we "Wszystko na sprzedaż". Rok później rozbił się na amen swoim białym BMW).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś był odcinek programu Auto Classick czy coś takiego chyba na TVN TURBO :roll:

( Występował tam taki gość z mordą jak niemiecki owczar )

No i było tam poświęcone właśnie starej CSI. A chyba nawet przez kilka odcinków śledzili restaurację tego wozu. Auto kupili chyba za 4 tysiące EUR i jak został rozebrany to było trochę zglinizny.Było dość dużo do odbudowy , a spec od tych fur powiedział że to normalka bo nie były cynkowane blachy. Fopiero chyba od roku 88 ale nie daje głowy. Tyle pamiętam. Najlepiej załatwić taki odcinek programu :wink:

Do takiego auta trzeba cierpliwości a jak go już odrestaurujesz to dochodzisz do wniosku ze szkoda nim jexdzić.

Wg mnie odpuść sobie tą furę jeśli nie chcesz mieć siwizny na głowie :lol: No chyba że masz już kilka fur i nie masz co robić z forsą oraz nudzisz się wieczorami :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oSOBIŚCIE SIEDZE W SZÓSTKACH OSTATNIO BARDZO DUŻO I NIE WIDZIAŁEM TEGO AUTA. nA PIERWSZY RZUT OKA WYDAJE SIE NAPRAWDE BARDZO FAJNE. Jeżeli blacha i mechanika są w nienagannym stanie to te 30.000 to nie jest dużo jak za takie auto.

 

Mam poradnik kupujacego 6er , ale po niemiecku.

Jak chcesz rzucic okiem to poslij adres e-mail-owy na PW.

Ja jestem z niemieckiego bardzo slaby , ale sa fotki , ktore wskazuja np. miejsca narazone na rdze :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Służę pomocą jak by co :) W końcu nie pierwsza szóstka w stajni :D

BMW 2800 csa 70 Nachtblau

BMW 628CSi 85 Karminrot

BMW 635CSiA 89 Shadowline Highline Motorsport

[ Currently: Motorsport na tapecie ]

[ WSZYSTKIE CZĘŚĆI DO E24 = tel 510635633 ]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do takiego auta trzeba cierpliwości a jak go już odrestaurujesz to dochodzisz do wniosku ze szkoda nim jexdzić.

Wg mnie odpuść sobie tą furę jeśli nie chcesz mieć siwizny na głowie :lol: No chyba że masz już kilka fur i nie masz co robić z forsą oraz nudzisz się wieczorami :wink:

:duh:

:evil: :evil: :evil: :evil: :?

...powiedział właściciel wkrótce bmw

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Do takiego auta trzeba cierpliwości a jak go już odrestaurujesz to dochodzisz do wniosku ze szkoda nim jexdzić.

 

To prawda, że trzeba cierpliwości. Ale z tą drugą połową zdania się nie zgodzę :naughty: :naughty: :naughty: To prawda, że wielu posiadaczy zabytków najbardziej rajcuje sam proces podnoszenia klasyka z klęczek w popiele, a nie późniejsza jazda.

 

Z wyjątkiem Szóstek.

 

Chyba żaden z posiadaczy odrestaurowanych E24 nie trzyma jej w garażu. To jest za duża pokusa, na wyciągnięcie ręki (z odpowiednim kluczykiem) :wink: :!: :pray: :dance:

 

BTW, robię sobie własną "Check-list E24", na podstawie doświadczeń z weteranami i tekstów z sieci (głównie buyer's guide E24 ze stronki www.bigcoupe.com). Może kleję tutaj jak skończę :?:

- No, stał tutaj! Był! Patrzył na swoje paznokcie! Rozpłynął się! Nie ma go!

(Bogumił Kobiela we "Wszystko na sprzedaż". Rok później rozbił się na amen swoim białym BMW).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba żaden z posiadaczy odrestaurowanych E24 nie trzyma jej w garażu. To jest za duża pokusa, na wyciągnięcie ręki (z odpowiednim kluczykiem)

 

moj rekin w garazu to tylko zime bedzie przesypial :mrgreen: a zreszta nie wyobrazam sobie takiego auta z takim silniczkiem ktory wegetuje w garazu, to autko trzeba ruszac, przegonic po autostradzie.. wteczas dopiero sie dobrze czuja i autko i kierowca :8) :lol:

Tylko dwie rzeczy są nieskończone - wszechświat i ludzka głupota, chociaż co do tego pierwszego nie mam pewności
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moj rekin w garazu to tylko zime bedzie przesypial :mrgreen: a zreszta nie wyobrazam sobie takiego auta z takim silniczkiem ktory wegetuje w garazu, to autko trzeba ruszac, przegonic po autostradzie.. wteczas dopiero sie dobrze czuja i autko i kierowca :8) :lol:

 

Chapeau bas, madamme, za takie podejście do Wielkiej Szostki.

:modlitwa: :modlitwa: :modlitwa:

I tak właśnie będę używać swojej :mrgreen:

- No, stał tutaj! Był! Patrzył na swoje paznokcie! Rozpłynął się! Nie ma go!

(Bogumił Kobiela we "Wszystko na sprzedaż". Rok później rozbił się na amen swoim białym BMW).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rapid a jaka masz, czy na jakas sie szykujesz ?

 

z roku na rok nasze oldi-s beda jak najbardziej jezdzacymi i uzytkowanymi normalnie autami. Trzeba sobie to tak wyobrazic ze za 20 lat obecna 6-tka bedzie juz stara, ale nie wierze zeby stala w garazach... bedzie hulac jak kazde inne nowe auto. Kurna ale beda mialy nasze dzieci radoche z takich staruszkow :mrgreen:

 

http://spaces.msn.com/bmwbilder2/

Tylko dwie rzeczy są nieskończone - wszechświat i ludzka głupota, chociaż co do tego pierwszego nie mam pewności
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy na jakas sie szykujesz ?

 

Miałem przymiarkę do tej:

http://130rapid.w.interia.pl/635.jpg

Wizualnie bardzo ładna, dość starannie odnowiona blacharsko / lakierniczo przed 2 laty, zadbana w kabinie, ale np. światła mijania były mocno ślepawe :wink:. Dużo gorzej działo się z mechaniką. :doh: Do tego jeszcze LPG II generacji i pochachmęcone w papierach (zarejestrowana jako rocznik 1978 :shock:). Po jeździe próbnej odpuściłem. Chyba miałem dobre wyczucie, bo jak donoszą umyślni, nowy właściciel właśnie z nią "walczy"...

 

Nad tą się po cichu zastanawiałem:

http://img214.imageshack.us/img214/2849/63510bh.jpg

Ale to były trochę za wysokie progi na lisie nogi. Jej zakup zbytnio uszczupliłby moją rezerwę finansową zaplanowaną ekstra na ewentualne naprawy / poprawki. Będę ją widywać, bo od dzisiaj rezyduje o wiele bliżej mnie.

Drugi powód rezygnacji -> zinoberrot jest piękny, ale nie chcę jeździć płachtą na byczki w stuningowanych Golfach GTI :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :wink:

 

Na czwartek 13 kwietnia :shock: :silenced: mam wstępnie umówioną jazdę próbną (solidne 150 km) grafitową 635 CSi 5-biegową, 03/1984.

 

Nie mam jej fot, jest bardzo podobna do tej poniżej, chociaż ma 16-calowe "szprychowe" felgi BBS:

 

http://img214.imageshack.us/img214/4379/63524bg.jpg

 

Oglądałem ją w naturze. Na pierwszy rzut oka jest najgorsza z tej trójki, spłowiała i najtańsza. Ale podobno jest Kopciuszkiem, który w ruchu zmienia się w księżniczkę. :mrgreen: (kondycja mechaniczna db/db+). Zobaczymy... No i nie ma widocznych z zewnątrz śladów korozji.

Ocena stanu będzie gruntowna, także kanałowa, z długą check-list w łapie :wink: Być może będzie to wdzięczny materiał do dalszego doskonalenia.

 

Nie spieszę się z zakupem, podchodzę do tematu chłodno.

Jeśli nie ta Szóstka, kiedyś trafi się inna, lepsza.

- No, stał tutaj! Był! Patrzył na swoje paznokcie! Rozpłynął się! Nie ma go!

(Bogumił Kobiela we "Wszystko na sprzedaż". Rok później rozbił się na amen swoim białym BMW).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rapid "znam" te autka, szczegolnie ta druga :8) ladne cacko a jak jeszcze troczke dopracowac to juz wogole odlot...

 

Z tego co piszesz o tej grafitowej, to ciekawie wyglada. Jezeli nie byla jeszcze robiona blacha, to nie mozna sie spodziewac ze bedzie dobra. Te autka maja troche lat i jak na tamtejsza technologie rdzewieja jak wszystkie... poprostu trzeba robic. Jak wykwitow nie ma na karoserii, to nie znaczy ze nie jest zardzewiale. Bardziej bym sie szykowala na ruda niz nie, ale to znaczy ze mniejsze wstawki moga byc robione, co i tak dopiero sie okaze jak sie autko rozbierze.

Najwazniejsze jest zeby byla kompletna, cos tam moze byc zuzyte, ale nie moze tego czegos brakowac, bo jak mowie z odlupanym chromem na lusterku mozna jezdzic dopoki ise nie trafi zastepcze, ale bez lusterka sie nie pojezdzi i trzeba bedzie odrazu kupic - przeplacajac oczywiscie bo na gwalt.

 

aaa zwroci uwage na uszczelki drzwiowe, bo wlasnie sie dowiedzialam od 6-stkowicza... ze sa pierunsko drogie w ASO, a jest taka mozliwosc ze dobrych uzywek sie szybko nie dostanie.

 

jezeli to jest graphit metalik, to bez problemu dobry magik wypoleruje Ci autko na blysk... chociaz to sa jeszcze nitro lakiery, to z kazdego mozna polerka wydusic kolor :wink:

Tylko dwie rzeczy są nieskończone - wszechświat i ludzka głupota, chociaż co do tego pierwszego nie mam pewności
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezeli nie byla jeszcze robiona blacha, to nie mozna sie spodziewac ze bedzie dobra.

 

Grafitowa była już poprawiana blacharsko. Znam zakres i technologię prac, bo znam właściciela. Rokują dobrze na przyszłość. Prędzej spodziewam się rdzy tam, gdzie jeszcze nie wylazła. :wink: Trochę się boję, że może nastąpić to dość szybko, bo samochód od prawie roku stoi pod chmurką.

 

aaa zwroci uwage na uszczelki drzwiowe, bo wlasnie sie dowiedzialam od 6-stkowicza... ze sa pierunsko drogie w ASO.

 

Czarna cierpiała na tę przypadłość - niemiłosierny świst powyżej 110 km/h. Uszczelki kosztują po 1040 PLN na stronę :shock: Ale czasem to źle wyregulowane szyby (nie dosuwające się do samej góry, za słabo przylegające do uszczelek) dają podobny efekt akustyczny.

 

jezeli to jest graphit metalik, to bez problemu dobry magik wypoleruje Ci autko na blysk...

 

Tu poradzę sobie sam. :8) :mrgreen:

 

Hmmmm.... Od wczoraj łazi mi po głowie inny weteran. :oops: Też BMW, ale inne, łagodniejsze w charakterze, nie aż tak rasowe. Ale to wyjątkowy egzemplarz, nigdy nie odczuł polskiej soli. :clap: :pray:

 

Oj, czuję się jakbym stał w dwóch łódkach, po jednej nodze na każdą.

Niezła schiza :duh: :twisted2:

- No, stał tutaj! Był! Patrzył na swoje paznokcie! Rozpłynął się! Nie ma go!

(Bogumił Kobiela we "Wszystko na sprzedaż". Rok później rozbił się na amen swoim białym BMW).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

E 9 ?

 

uhu jak szyba nie dolega to tez szumi i to jak hihi u mnie z prawej strony tak jest i jak sie szybe zamyka to musi druga osoba docisnac przy zamykaniu... ale teraz jest u doktora to zrobi z tym porzadek :8)

Tylko dwie rzeczy są nieskończone - wszechświat i ludzka głupota, chociaż co do tego pierwszego nie mam pewności
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.