Skocz do zawartości

E60 530d 218KM Nie odpala


Bazyliszek62

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam taki problem < ktorym nie moge sobie poradzic a moze ktos z Was mial podobny przypadek.Dzis pojechalem rano do sklepu zamkanle samochod potem wrocilem i nie chcial zapalic tak jakby zalapywal i odrazu gasl . Podpielismy pod komp i pokazuje procz swiec zarowych( ale to zawsze pokazuje odkad pamietam) dwa bledy 3EC0 i 3EC1 kolega mowi ze to czujnik walka rozrzadu.A moje pytanie jest takie czy jest mozliwe ze nawet jak jest walniety ten czujnik bumcia moze w ogule nie zapalic gdzies czytalem ze powinna palic tyle ze silnik nie rowno pracuje i dlatego mam zgrzyt.Nie jest sztuka wszystkie czujniki wymieniac dodam ze cisnienie paliwa jest w porzadk.Po wykasowaniu bledow i probie rozruchu pokazuje te dwa bledy .Jesli ktos mial podobny przypadek prosze o pomoc bo nie usmiecha mi sie po kolei pol samochodu wymieniac zeby wreszcie trafic co bylo.Pozdrawiam i moze teraz nikt nie zablokuje tego tematu bo mi nikt nie odpowie na niego jak bedzie blokowany
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kup nowy czujnik i po temacie.... najgorzej będzie odpalic na cieplym.... zazwyczaj robi psikusy jak jest rozgrzany. mialem taki blad... tylko nowy i oryginalny czujnik polecam. wymiana go trwa okolo 2-3min
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W którym miejscu jest ten czujnik?

Sprzedam bmw e36 http://tablica.pl/oferta/bmw-318i-e36-CID5-ID4w39t.html?action=show&id=66505631


...nawet gdy rodzinie twej łzy do oczu się cisną,przenigdy nie współpracuj z pi.......ą policja.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten czujnik jest patrzac na silnik od przodu lekko po lewej stronie obok kolektora ssacego przykrecany na jedna srubke.Ja czekam na nowy czujnik wczoraj stary wlozylem do lodowki na cala noc i dzis odpalila za pierwszym razem ale po 20 minutach jak sie silnik zagrzal zgasilem i juz nie odpalila ponownie wiec prawdopodobnie to ten czujnik.Juto jak zaloze nowy to dam znac czy to byl on:)Pozdrawiam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podłącz pod komputer skasuj bledy próbuj odpalic i odczytaj bledy i powiedz jakie są... czujnik z BMW ?? czy zamiennik ??
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie tak czujnik orginalny z ASO zaplacilem 132 euro .Pod kompa bedzie podpieta pod wieczor.Jako ciekawostke dodam ze nawet na starym czujniku jak samochod stoi powyzej 18 godzin to odpala bez problemu jak sprawy samochod ale jesli czas jest mniejszy nie ma sily zeby udalo sie go uruchomic.Od czwartku kiedy nie moglem odpalic co ok dobe odpala normalnie ale jak troche sie pojezdzi lub postoi na wlaczonym silniku po zgaszeniu trzeba czekac ok 18h zeby ponownie bez problemu zapalila:)Pozdrawiam i jak tylko bede wiedzial co komp pokazuje dam znac choc pewnie po wymianie czujnika nic nie pokarze nowego ale kto wie.Pozdrawiam i dziekuje za szybkie odpowiedzi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja kiedyś miałem podobny problem, tylko ze swoim poprzednim E39, generalnie są dwa czujniki, jeden od rozrządu, drugi od wału. Najpierw mi padł jeden, a za chwilę drugi, cena podobna i wymiana prosta. Jeśli masz dwa błędy, to być może oba są walnięte...

był E34 525i, E39 528i

jest E60 530d

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie dzis z kompa niestety nici bo ten od kompa sie rozchorowal .Wiec nie poinformuje o jakis postepach :mad2: Moj mechanik mowi ze moze byc walniety jeszcze

Choc nie wierze tu speca w ASO za grosz kiedys zmiana jezyka mnie nie kosztowala nie mal 3tys euro bo cos pochrzanili i musieli caly komp wymieniac i odemnie kase wolali ale nie dalem sie wyrolowac :nienie: Pozdrawiam i moze cos jutro bede wiedzial

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gdybyś mial cos z zaworem na listwie... po podpieciu pod inpe.. powinno Ci pokazac zle cisnienie na listwie zarowno jako blad jak i to z danych na zywo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lepszy czy gorszy sprzet nie wiele ma do tego zwykla INPA lub DIS wystarczy reszta to wiedza mechanika.... na slasku znam swietnego goscia.. jak cos pw
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam diagnoza po podpieciu pod komp i sprawdzeniu ponownie wszystkiego brzmi walnieta pompa wtryskowa :mad2: Zostaje regeneracja ok 400-500 euro lub ponad 1500 euro. Mam jeszcze do Was pytanie widze duzo zamiennikow pomp do BMW marki Bosch a ta moja co wedlug etk idzie do mnie o numerze 13518511826 nie ma zamiennikow czy to mozliwe ze mam az takiego pecha ze akurat ta pompa nie ma zamiennika ??? Pozdrawiam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam diagnoza po podpieciu pod komp i sprawdzeniu ponownie wszystkiego brzmi walnieta pompa wtryskowa :mad2: Zostaje regeneracja ok 400-500 euro lub ponad 1500 euro. Mam jeszcze do Was pytanie widze duzo zamiennikow pomp do BMW marki Bosch a ta moja co wedlug etk idzie do mnie o numerze 13518511826 nie ma zamiennikow czy to mozliwe ze mam az takiego pecha ze akurat ta pompa nie ma zamiennika ??? Pozdrawiam

 

 

Na podstawie czego to stwierdzili ? błędów ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ponoc na podstawie bledow i testow :) Ja im zapowiedzialem ze jak sie okaze ze po wymianie pompy dalej nie bedzie palic to nie zaplace za nic.Nie podaje paliwa na listwe pod odpowiednim cisnieniem.Ja sie na tym nie znam jesttam dwoch mechanikow co niby znaja sie na tym jeden pracowal dluzszy czas w serwisie audi a drugi seata.Co z tego wyjdzie przekonamy sie za tydzien jak wroci pompa z naprawy:)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

witam ponownie nie pisalem bo czekalem na nowa (uzywana pompe z niemiec) ktora przyszla wreszcie zostala zalozona i dalej nie pali samochod :mad2: Czujniki na listwie zostaly na chwile podmienione na nowe i tez nic nie dalo:(Przy podlaczeniu kompa i probie rozruchu pokazuje cisnienie w okolicach 140 bar Ci moi spece twierdza ze powinno byc ok 300bar i juz sami nie wiedza co jest przyczyna ze nie pali:)Jedyny plus jest taki ze wiedza ze nie zaplace grosza wiecej procz za wymiane pompy gdzie od razu im mowilem ze moim zdaniem to nie pompa.Wiec tak wymienione zostaly czujnik walka czujnik walu pompa i na probe dwa czujniki na listwie.Moze ma ktos pomysl co jeszcze sprawdzic pozdrawiam.

 

PS ipna nie pokazuje juz zadnego bledu ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może moja rada będzie bezużyteczna, nie znam się na mechanice, ale wiem, że u mnie z "dupy" wyskoczył błąd pompy wody, po wymianie pompy i termostatu nadal był ten sam błąd, nowej pompy nie udało się uruchomić, po zaprowadzeniu samochodu do jakiegoś "magika" od bmw z Włocławka i sprawdzeniu przez niego instalacji, okazało się, że powodem był przetarty kabel w bagażniku, nie wiem jaki kabel, nie dopytywałem, bądź co bądź , od tego czasu problem zniknął, błąd zniknął, wszystko działa...

SPRZEDAM : komplet zderzaków ori e92 (barberarot metallic)


Moje e92 : http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=214546

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam bumcie odebralem wedlug tego co mowia mechanicy winna byla pompa(stara i tak sprawdze ) ogolnie udalo mi sie na ebay kupic z gwarancja taka z przebiegiem 140tys za 130 euro plus 322 robocizna no i nie potrzebnie kupione czujniki walka rozrzadu za 130 euro i walu korbowego za 48 euro :mad2: .Najwazniejsze ze smiga , chcialbym podziekowac za okazana pomoc i zainteresowanie moim problemem:)Pozdrawiam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.