Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Pytasz

cz ktoś pomoże gdzie szukać przyczyny?

Ale czego przyczyny , nic nie piszesz jaki masz problem , jakie są symptomy tego problemu.

Na wydrukach kodów cz ęsto są bardzo stare błędy zarejestrowane co aktualnie ich niema .

Najlepiej zrobić pierwszy wydruk następnie wykasować błędy trochę sie przejechać i jeszcze raz zrobić wydruk i dopiero będzie widać co go dalej męczy.

Sfinks dał Ci dobrego linka , wiec tam poszukaj.

Pisz więcej to temat się rozwinie.

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Opublikowano

Zaczęło się od zapalenia słynnych kontrolek: ręczny,4x4 i ABS.

Kontrolki zgasły ale rano w czasie jazdy do pracy pojawiły sie ponownie.

Po powrocie do domu w momencie jak chciałem zaparkować auto zblokowało mi koła i ledwo udało mi się zaparkować.

Samochód zatrzymał się i wrażenie było jak gdyby zaciągnięty był ręczny. Po kilku minutach całość odpuściła i samochód osiadł tak jak czasami się zachowuje jak ściągniemy ręczny który zaciągnięty był i próbowaliśmy na nim cofnąć. Wtedy tył auta troszkę się unosi.

Do dzisiaj kontrolki się nie zapaliły ale teraz jazda autem staje się mało komfortowa z myślą iż jest coś nie tak.

Dzisiaj jeszcze zauważyłem iż na drugim biegu auto ma tak jakby czkawkę.

Ehhh

Same problemy

POZDRAWIAM i dzięki za wskazówki

Opublikowano
Dostałeś je kolego......wymagasz cudów na odległość .....wrzuć ten błąd do podanego przeze mnie tematu i tyle
W razie pomocy pisać na PW,bo nie śledzę wszystkiego na bieżąco
Opublikowano

Sfinks podziękowałem za to co napisaliście a nie za przyszłe wskazówki-bład wrzucony zarówno tu jak i w temacie który wkleiłeś.

 

Najgorsze jest to iż przebywam w kraju gdzie wiedza techniczna nie jest na za bardzo wysokim poziomie nawet w serwisach.

 

Trzeba sobie radzić samemu.

 

POZDRO

Opublikowano (edytowane)

Błąd dotyczy zwiększonego tarcia/siły w skrzynce rozdzielacza napędu .Na dzień dobry wymienić olej i skalibrować .....diagnoza na odległość bez auta kolego :mrgreen:więc i moze być coś jeszcze

Obejrzeć zębatkę w skrzynce obowiązkowo i stan oleju ( czy są jakieś opiłki ).Jeśli tak skrzynka do naprawy niestety

Edytowane przez sfinks311
W razie pomocy pisać na PW,bo nie śledzę wszystkiego na bieżąco
  • Zarejestrowani
Opublikowano (edytowane)
Jest nieoceniony :cool2: :piwko: Edytowane przez dziqsek

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.