Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Jestem tu nowy i witam wszystkich, ale do rzeczy mam następujący problem musze wymienić simering i niewiem w którą strone się odkręca śrube nr4 http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=CB11&mospid=47441&btnr=11_0335&hg=11&fg=18 czy to jest gwint lewozwojny taki jak na wisku czy normalny a podrugie jak skutecznie zablokować koło zamachowe żeby to odkręcić i niczego nie uszkodzić.I następna sprawa z okolic miski olejowej pod kołem zamachowym słychać dziwny metaliczny dzwięk jak by coś o coś obcierało i tylko na rozgrzanym silniku co to może być ??? łańcuch rozrządu luzny i jak to sprawdzić dzięki i pozdrawiam.
Opublikowano
Jestem tu nowy i witam wszystkich, ale do rzeczy mam następujący problem musze wymienić simering i niewiem w którą strone się odkręca śrube nr4 http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=CB11&mospid=47441&btnr=11_0335&hg=11&fg=18 czy to jest gwint lewozwojny taki jak na wisku czy normalny a podrugie jak skutecznie zablokować koło zamachowe żeby to odkręcić i niczego nie uszkodzić.I następna sprawa z okolic miski olejowej pod kołem zamachowym słychać dziwny metaliczny dzwięk jak by coś o coś obcierało i tylko na rozgrzanym silniku co to może być ??? łańcuch rozrządu luzny i jak to sprawdzić dzięki i pozdrawiam.

 

Mialem te same objawy , wymienilem lancuchy, slizg i zamilklo :mrgreen:

Jak bedziesz mial ladny slizg to wystarczy Ci wymiana lancuchow, wymien od razu wszystkie trzy, nie kosztuja wiele (250 za trzy).

A srube odkreca sie chyba w przeciwnym kierunku do ruchu walu.

Opublikowano
To obcieranie nie jest jednostajne tylko tak jakby co pół sekundy i mam wrażenie że przy dodaniu gazu cichnie a na zimnym silniku jast cisza,i ewidętnie to wyraznie słychać przy misce olejowej.A tak przy okazji jak się sprawdza napinacz łańcucha?
Opublikowano
Co do śrub koła zamachowego powinny sie odkręcać lewostronnie czyli przeciwnie do ruchu wskazówek zegara.Problem polega na tym że nie jest to takie proste bo trzeba je "zerwać"Najlepiej jakbyś miał pistolet pneumatyczny wtedy naewt na dobrą sprawe nie musisz blokować za specjalnie koła.Jeśli jednak będziesz musiał to zrób to od przodu silnika zakładając ma śruby z przodu klucz(bodajże 4 śruby)i zapierając go o coś.Pamiętaj że koło jest wyważane i musisz zaznaczyć go i założyć dokładnie tak jak było.Co do tego dzwięku jeżeli on jest w okolicach właśnie koła i dzieje się to na wolnych obrotach w czasie ruszania i jest słyszalne delikatnie w środku to może to być koło jeżeli jest to dwumasówka.Powodzenia :cool2:
Opublikowano
He he nie wiem czemu ale cię zrozumiałem że chcesz wymienić uszczelniacz tylny :mrgreen: Ale to nie szkodzi!Co do przednich śrub to nie pamiętam ale chyba też odkręcają sie w lewo i też trzeba je "zerwać'.Podłóż coś pod tylne koła włóż wsteczny lub 1 bieg i powinno być ok :cool2:
Opublikowano
To obcieranie nie jest jednostajne tylko tak jakby co pół sekundy i mam wrażenie że przy dodaniu gazu cichnie a na zimnym silniku jast cisza,i ewidętnie to wyraznie słychać przy misce olejowej.A tak przy okazji jak się sprawdza napinacz łańcucha?

 

Raczej silnik czesciowo zagusza...

Napinacz mozna odkrecic w kazdej chwili , wiec jak po wymianie lancuchow i slizgu bedzie ok. to nie widze potrzeby ruszania :wink:

Opublikowano
Właśnie zdiołem dziś pokrywe głowicy i niebardzo widać czy łańcuch jest lużny ale kręcąc kołem zamachowym w te i z powrotem widać jak napinacz pracuje tak na długości dobrego centymetra a oprucz łańcucha co może jeszcze szurać z okolic przedniej części miski olejowej zaraz za kołem zamachowym???
Opublikowano
Madej od strony rozrządu jest koło pasowe a nie zamachowe bo ono jest od strony skrzyni biegów a do niego jest przykręcone sprzęgło więc nie mylmy pojęć.A śrubę główną na wale głównym odkręca się jak każdą zwykłą śrubę czyli z prawym gwintem \proszę nadmiernie nie używać prawo lewo bo to tylko zagmatwa zrozumienie problemu a przykład lLEWEGO gwintu w wiskozie jest ewenementem i jedyny w bmw\

Syrena z sercem od rekina!

http://img264.imageshack.us/img264/227/resize1yf.jpg


Duże Zdjęcie

Opublikowano
Madej od strony rozrządu jest koło pasowe a nie zamachowe bo ono jest od strony skrzyni biegów a do niego jest przykręcone sprzęgło więc nie mylmy pojęć.A śrubę główną na wale głównym odkręca się jak każdą zwykłą śrubę czyli z prawym gwintem \proszę nadmiernie nie używać prawo lewo bo to tylko zagmatwa zrozumienie problemu a przykład lLEWEGO gwintu w wiskozie jest ewenementem i jedyny w bmw\

 

Racja , juz myslalem o rozrzadzie :mrgreen:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.