Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam,

 

http://otomoto.pl/bmw-320-gwarancja-f-vat23-184-km-C30558916.html

 

auto od Automeritum, sprawdzone wczoraj w ASO BMW MINI Dobrzański w Krakowie. Byłem gotowy płacić, ale po przespaniu się nadal zastawiają mnie kilka nieścisłości:

 

- w bazie BMW brak informacji na temat inspekcji serwisowych (były tylko sczytywane przebiegi z kluczyka, nie ma info co było robione przy danej wizycie w ASO), książka serwisowa jest z ostatnim wpisem 147826km, co pokrywa się z kluczykiem. Przy przebiegu 162035km 07.08.2013 kolejne sczytanie z kluczyka - Automeritum twierdzi, że był błąd (kontrolka) i pojechali do serwisu sprawdzić błąd - wszystkie błędy wykasowano! Obecny przebieg 162103km (wczoraj) ja byłem s z autem w ASO (czyli 68km "później") i błędy są następujące:

-- 00483C Boost pressure actuator

-- 004D96 Exhaust pressure sensor before turbocharger, range

-- 004521 Boost pressure control, control deviation

-- 0041A2 Boost pressure actuator, activation

-- 004530 Boost pressure control, control deviation

-- 004873 Exhaust gas recirculation cooling, plausibility

-- 004837 Boost pressure actuator, status line

-- 004990 Exhaust pressure sensor before turbocharger, plausibility

-- 005DEC DSC: Performance reduction

 

Czyli tak jakby było coś nie tak z turbosprężarką, no i wygląda że stało się to przez ostatnie 68km, skoro na poprzedniej wizycie skasowali błędy (o ile Automeritum mówi prawdę). Auto nie jest zarejestrowane, więc teoretycznie nie jeździ, żeby (jak na moje rozumowanie) złapać taki błąd turbo?

 

- kolejna rzecz, to tapicerka klapy bagażnika jest jasna (plastiki i ten "kudłaty" materiał) - tak jak podsufitka, bagażnik ma ciemną tapicerkę i pytanie czy tak to ma być, bo niestety nie często w ofertach widać tapicerkę tylnej klapy więc nie jestem w stanie tego porównać - może właściciele e91 LCI mogli by coś powiedzieć?

 

Reszta w miarę OK, maska była malowana bo wartości są z przedziału 330-350 mikronów, ale to tylko na masce...

 

Jakby ktoś mądry mógł powiedzieć, czy ten błąd z turbo to coś poważnego, czy raczej się tym bardzo nie przejmować - w ASO BMW powiedzieli, że dało się skasować, więc spoko, tylko nie wzięli pod uwagę, że błąd powstał na dystansie ostatnich 68km, gdzie auto teoretycznie nie jeździ po drogach... przy turbinie bardzo lekko widać jakby się na jednym łączeniu coś pociło, ale też powiedzieli, że to jest do umycia i obserwacji, bo na ten moment nie wygląda to groźnie.

Edytowane przez b4kk
Opublikowano

Jeśli chodzi o tapicerkę klapy to tak ma być. Cała czarna była tylko w przypadku M pakietu i czarnej podsufitki

 

Auto ładnie wyposażone - szkoda, że tak mało kiepskich zdjęć.

Opublikowano

Dzięki kolego, to jedna sprawa rozwiązana.

 

Fakt, oferta na otomoto to jakaś porażka - ja mam jeszcze ofertę w pdf, z większą ilością (ale też kiepskich zdjęć). Auto oglądałem na żywo, więc co do stanu technicznego wnętrza i karoserii nie mam wątpliwości - jest do zaakceptowania, jak w 3 letnim aucie z takim przebiegiem :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.