Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siema mama mojej dziewczyny ma problem ze swoim bmw x1 1.8d xdrive z 2010r przebieg lekko ponad 80 tysięcy . Mianowicie przy przekroczeniu prędkości 100km/h słychać ciężko to opisać "tykanie" poniżej progu prędkości 100km/h nie słychać nic . Stało się to nagle nie brzmi to na niewyważenie kół nie brzmi ani nie czuć nic na kierownicy. Co to może być ?

W ogóle w tej X1 jakoś głośno jest ;/

 

 

 

Pozdrawiam i czekam na odpowiedz

Opublikowano

Jeżeli to jest cykliczne tykanie i zwiększa częstotliwość z prędkością to pewnie coś jest na oponie albo sie przykleiło... ale dziwne ze poniżej 100 nie ma....

 

Obejrzałbym opony podwozie tarcze i cale kolumny...

 

z którego miejsca si wydobywa dźwięk? tył przód komora silnika prawa lewa strona

 

 

bez nagrania to możemy se w fusach wróżyć...

 

Mowisz ze w tej X1 jest głośno... a w innych jezdziłes? bo jakoś super wyciszone nie są.... :(

Opublikowano

Dzisiaj nagram filmik bo akurat mam dłuższą trasę 400km i ja pojade X1 to będzie czas żeby nagrać. Wydaje się jak by ten dźwięk był z tyłu bardziej z prawej strony na prawdę trudno powiedzieć co to może być naprawdę. A co do wygłuszenia to innymi X1 nie jeździłem ale e46 -ciszej , e39 -ciszej , e60 - ciszej , o innych markach nie wspominając. Mi się wydaje ze może głośno tak jest przez te wielkie lusterka haha

 

 

 

Jak wrócę to dodam filmik to zobaczycie

Opublikowano

sprawdz wyważenie kół.... bicie kierownicy jest wtedy kiedy masz przody nie wyważone...

 

Może "teściowa" ma krzywa felge... przy okazji sprawdź ciśnienie

Opublikowano

obstawiałbym felgę walnięta...chociaż drogi macie lepsze to kobieta plus krawęnik hmmm :) :duh:

 

najlepiej puscic na wyważarce... bedzie widać czy bije horyzontalnie czy vertykalnie albo tez :P :P

Opublikowano
Sprawdziłem ciśnienie w kołach i w jednym kole było troszkę za mało . No ale niestety przy wyższych prędkościach słychać nadal to samo i przez to jest niski komfort jazdy . Wiecej dowiem sie jak zmienię jej koła na zimówki i czy dalej bedzie to samo ;) a wiecie moze czy da sie jakoś sprawdzac temperaturę płynu chłodniczego bo nie ma takiego wskaźnika w x1 a przydał by sie bardzo przedewszystkim jak chce jechać "poupalac" diesla bo nie wiem kiedy juz moge hehe .
Opublikowano

teoretycznie temp jest w ukrytym menu... mnie sie nie udało właczyć

 

najlepiej jest rozgrzać jeżdżąc normalnie z 5-10minut. a po imprezie schłodzić turbo 1minute...

 

jeżeli macie wibracje ja bym sprawdził koła wywazył i sprawdził na pogięcie bo ciepi całe auto od tego.... amory gumy itp szkoda auta zeby czekac.

 

to jest moje zdanie ....

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Wiec znam juz problem z szumieniem to po wymianie tarcz z tylu źle ustawili hamulec ręczny i ocierało . A co do stukania delikatnego przy skręceniu w lewo . To problemem jest lozysko tak powiedzieli mechanicy ale tutaj w Norwegi powiedzieli mi za to kupę kasy około 3tys koron . Jest jakaś możliwość żebym to sam wymienił to lozysko ? Mechanik powiedział ze do polski na lajcie dojadę na tym lozysku . Pokazywał mi że w jednym miejscu szumi tak delikatnie ale przy większych prędkościach to juz słychać .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.