Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Od kilku tygodni jestem posiadaczem e46. Mój problem jest niby błahy ale dostaje już przez niego k*urwicy ;) mianowicie wymieniałem ostatnio bendix bo rozrusznik już nie zawsze załapywał. Wyciągałem go od góry przez wywalenie kolektora. I tu pojawia się mój problem. Samochód stał kilka dni a jest to moja pierwsza BM'ka i popodłączałem wszystkie kostki za wyjątkiem jednej i nie mam pojęcia gdzie ją upchnąć... Wychodzi spod kolektora, jest dwu pinowa (czerwono-niebieski, czerwono-biały) wszystko poskładałem i bez tej kostki samochód normalnie chodzi tylko pare dni temu zaczął mi się świecić check więc wole to podłączyć i jechać na kompa. Szukałem wszędzie tego gniazda. Od spodu, od góry i nie umiem nic wykminić. Może ktoś się orientuje gdzie mniej więcej sie to znajduje? Byłbym bardzo wdzięczny.

Opublikowano

jezeli chodzi ci o wtyczki ktore wychodza stad:

http://img18.imageshack.us/img18/613/pykr.jpg

 

to porobilem ci zdjecia jak to u mnie wyglada:

http://img829.imageshack.us/img829/5904/4x5c.jpg

http://img31.imageshack.us/img31/1900/t8u2.jpg

http://img839.imageshack.us/img839/6952/wre4.jpg

http://img594.imageshack.us/img594/1149/x979.jpg

 

a teraz ty mi powiedz czy duzo bylo roboty z wymiana bendixu :P bo tez u siebie musze to zrobic a nie wiem dokladnie nawet gdzie jest rozrusznik bo sie tym nie interesowalem.

Opublikowano
Akurat te wtyczki co są na zewnątrz to mam połapane ale jedna gdzieś jest totalnie pod kolektorem i jest bez tego "peszela" plastikowego ;) Hmm rozrusznik wyciągnąłem sam i jakichś wielkich problemów nie było. Tylko wałek z bendixem zaniosłem mechanikowi bo nie wiedziałem jak sie zabrać tam za jedno zabezpieczenie na wałku i wymienił mi go za 20 zł. Rozrusznik jest pod kolektorem ssącym(bardziej po prawej stronie). Trzymają go 2 śruby torx 14 chyba. Trzeba mieć nasadowe torxy do tego. Wielkich problemów z jego wyciągnięciem nie ma jedynie mało miejsca na grzechotke. Zaczynasz od ściągnięcia filtra kabinowego z obudową, później skrzynka filtra powietrza i powoli możesz odkręcać kolektor. Dzięki za fatyge ale niestety musze szukać dalej ;)
Opublikowano
zapewne nie podłączyłeś czujnika spalania stukowego, jest wkręcony w blok pod kolektorem :) podłącz kompa i będziesz wiedział na 100%
"Jeżeli nie potrafisz czegoś prosto wyjaśnić - to znaczy, że niewystarczająco to rozumiesz"

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.