Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

bry 4 all

Chciałbym zasięgnąć opinii na temat przyczyn takiego stanu rzeczy...

525 24V instalacja gazu sekwencja - producent zapomniałenm :duh: ale to chyba bez znaczenia.

Podczas codziennej jazdy jest ok. obroty równe, pali niewiele i jest git.

Jak dostanie trochę więcej po garach, po puszczeniu gazu - na luzie - obroty zaczynają wariować - odbijają od 400 do 1000 i tak kilka razy, po czym ustawiają się grzecznie na 600.

A jak dostanie jeszcze więcej po garach - tzn. nie lata po czerwonym, tylko dłużej utrzymuję wyższe obroty np na autostradzie Oppeln Breslau 150-170km/h czyli ok. 3.500 - 4.000obr. przez 30 - 35min. to po dojechaniu do wrocka i puszczeniu na luz beti zgasła. Sprawdziłem od razu jeszcze parę razy i za każdym razem na gazie gasła (na bezołowiu jest ok). Dopiero po przejechaniu kilku km po mieście, jak się silnik - ostudził? - mogłem odpuścić i znowu miała równiutkie obroty. Dodam, choć nie wiem czy ma to związek, że jadąc wczoraj autostradą i dodając gazu - przy ok. 2.500 - 3000 obrotów zaczynała strasznie basowo buczeć - a tłumik końcowy mam nowy.

Oczywiście nie są to problemy od zawsze tylko ostatnio tak się zdarzyło, więc wykluczam złą instalację instalacji :mrgreen:

 

a może to coś z katem :?: mogło go wydmuchać i przez to głupieje jak go mocniej przewentylują spaliny :?:

 

dziwne to, bo dziś rano odpaliłem zrobiłem jak zwykle spokojnie 30 km i spokój i z obrotami i z buczeniem (czyli jego brak).

 

Dacie jakąś radę Panie i Panowie zanim pojadę z pieniędzy się wypluwać nie wiadomo za co :?:

- to ja przepraszam! ...i znikł
Opublikowano

Jeśli nie masz softu i fejsu to raczej niewiele możesz sam zrobić.

Mogą być brudne filterki szczególnie ten fazy lotnej zobacz czy nie jest mokry z oleju i czy listwa jest sucha. Jeśli masz Matrix'y to czyści się je co 20tys.

Możesz jeszcze spuścić olej z reduktora (na ciepłym silniku)

Ja miałem taki przypadek, że podczas szybkiej jazdy reduktor nadmiernie się chłodził i gaz nie do końca odparowywał a silnik zachowywał się tak jak opisujesz dlatego podczas wolniejszej jazdy reduktor nagrzewa się i objawy częściowo mijają.

Wyłącz światła w dzień - wróć do normalności !!!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.