Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć!

Kupiłem BMW E36 1.6 Compacta z 97 roku w gazie i dzień po zakupie wyszło szydło z worka. Auto grzeje się w korku, dochodzi prawie do czerwonego. Gdy jadę, to temperatura spada i jest minimalnie powyżej środkowej kreski. Mam wentylator elektryczny, nie ma wiskozy. Dodam, że wentylator raz się włączył, gdy dzisiaj odpowietrzałem układ - czy te wentylatory tak cicho chodzą? W środku praktycznie go nie słychać.

Co to może być? Termostat?

Opublikowano
W środę odpowietrzałem z ojcem jeszcze raz i było niby okej, dojechałem do pracy, ale (zmiana na 14) nie było miejsca, aby zaparkować, więc szukałem jakiś czas i przy parkowaniu znów temperatura podskoczyła prawie do czerwonego pola... i od tamtej pory nic się nie dzieje, ale nie było takich upałów, no i korków. Gdy wcisnę górny wąż do chłodnicy jest miękki (na gorącym silniku, na zimnym nie sprawdzałem) i mogę dodać, że gdy silnik jest w połowie (minimalnie poza połową skali na wskaźniku), to chłodnica jest zimna, od góry do dołu. Pod korkiem oleju nie ma mazi, silnik nie kopci i w oleju też nie ma płynu. Co to może być? Znacie jakiś łatwy sposób, aby odpowietrzyć BMW? Odpowietrza się na zimnym, czy rozgrzanym silniku?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.