Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Przymierzam się, a praktycznie jestem już na finiszu zakupu nowego X3 z silnikiem 2.0d w M-pakiecie z dodatkami.

Spotkała nas ostatnio nie miła sytuacja przy zakupie w salonie nowego VW dla żony . Okazało się że był powtórnie malowany. VW nie chciał się z tym zgodzić ale pomiary miernikiem grubości lakieru zrobiły swoje. Mamy teraz mały problem. Co prawda nie odebraliśmy samochodu ale został już zarejestrowany i ubezpieczony. Złożyliśmy reklamację i czekamy. Nikt się do malowania nie przyznaje, z pewnością to już my go pomalowaliśmy:) SZCZEGÓŁ :)

W przypadku VW dałem ciała bo z typowego lenistwa nie pojechałem obejrzeć samochodu który przyjechał ze stoku. Nie widziałem jak był zabezpieczony w folie i wosk itd. No i najważniejsze nie pomierzyłem go przed........rejestracją.

Chciałbym tego uniknąć w przypadku X. Czy ktoś jest mi wstanie napisać jaka fabryczna grubość lakieru powinien mieć F25 w kolorze bieli alpejskiej (zwykły), na całości lub poszczególnych elementach. Chciałbym wiedzieć jak pojadę pomierzyć tym razem przed......rejestracją.

Czy jest różnica w grubości miedzy metalikami, perłami i zwykłymi lakierami w X3?

Opublikowano
Różnice w malowaniu są na pewno ,ze względu na rodzaj / technologię malowania różnych lakierów itp. Dodatkowo wydaje mi się ,iż takie informacje można uzyskać wyłącznie w fabryce. Nie będę zdziwiony ,jeśli okaże się ,że różne elementy mają różną grubość powłoki . A może tak jest w VW i nikt go nie malował ??? Przy okazji wrzucę swoją ,,tajemnicę'' : czy ktoś wie dlaczego całkowity przebieg w komputerze jest u mnie o 8 mil większy od przebiegu samochodu na wyświetłaczu ? Zrobił te 8 mil wirtualnie ? :D
Opublikowano

Bardzo możliwe że grubość lakieru jest jest różna na różnych elementach w BMW, ale zanim wydałem werdykt w VW to pomierzyłem samochód w salonie, samochód demo i na placu , wszystkie w kolorze naszego, oraz kilka na placu jeszcze zakonserwowanych w innym kolorze. Wszystkie miały tą samą grubość niezależnie od elementu czy koloru około 155um. W naszym VW cały 225um, a maska 300um! Mój wniosek jest jeden malowana, ewentualnie lekko szpachlowana maska, oraz bezbarwny na całości. Tak w fabryce nie robią.

Wracając do X3. Czy jeżeli nie macie takiej wiedzy to podajcie jakiej grubości są lakiery na waszych samochodach (tych oczywiście bezkolizyjnych i nielakierowanych) abym miał punkt odniesienia. Z tego co się orientuję, każdy nowy fabryczny lakier nie zależnie od koloru i jego składu nie przekracza 180um. Oszczędności producentów.

Opublikowano
czy ktoś wie dlaczego całkowity przebieg w komputerze jest u mnie o 8 mil większy od przebiegu samochodu na wyświetłaczu ? Zrobił te 8 mil wirtualnie ? :D

Alez to normalne, kiedy odbierasz samochod w Monachium, wsiadasz i masz idealne 0 na liczniku, ew. 0.1, tyle mialem w e92. Sam przewodnik przyznal sie, ze zeruja liczniki juz w Welcie.

Kiedyś było tak:

[...] wszyscy kupujemy BMW dla radochy z jazdy, nie zawsze kierując się do końca rozumem. [...]

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.