Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

jak jest z gwarancja w serwisie bmw?

wiem ze czesci podlegaja dwu letniej gwarancji

czy po kazdej wymianie gwarancyjnej tej nowej czesci gwarancja leci od nowa ?

 

bo chyba bmw chce mnie wyciulac

Opublikowano
Na stronie aso możesz wydrukować warunki gwarancji na poszczególne elementy, a jak nie to możesz jechać i otrzymasz od nich, na różne jest różna ilość km limitu i różne warunki.
Opublikowano

Z gwarancjami to co jeden kraj to może być inaczej chociaż ten sam produkt sprzedają.

Np kupisz auto marki Super star z gwarancją na wszystko łącznie z serwisem 5 lat i do tego czasu odstawiasz auto to serwisu i po naprawie odbierasz nic nie płacąc.Teraz po 4 latach i 11 miesiącach spalił sie silniczek od wycieraczek , oczywiście jest wymieniony i grosza nie płacisz ale ten silniczek sie ponownie spalił po 2 miesiącach i tu producent auta umywa ręce, nasz a gwarancja już się skończyła, ale w większości krajów wymogli na producentach danie dodatkowej gwarancji na nowy podzespół tak jak by był kupiony przez użytkownika chociaż był kupiony przez gwaranta, tylko już serwis nie jest gwarantowany i za wymianę trzeba płacić.

Zrób jak Ci kolega polecił

Na stronie aso możesz wydrukować warunki gwarancji na poszczególne elementy, a jak nie to możesz jechać i otrzymasz od nich, na różne jest różna ilość km limitu i różne warunki.

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Opublikowano

Gwarancja na części zamienne i akcesoria kupione w BMWstore.pl

 

Gwarancja obejmuje wszystkie oryginalne części zamienne i akcesoria BMW AG i wynosi 24 miesiące. Dotyczy to zarówno części zamontowanych w serwisach BMW jak i zakupionych przez Internet.

 

Proces przyjmowania reklamacji na części jest identyczny jak na kompletny samochód w trakcie gwarancji podstawowej. Uszkodzona część musi być zamontowana w samochodzie. Sprawdzeniu podlega nie tylko przyczyna i sam fakt wystąpienia usterki części ale szczególnie dla części kupionej prze internet, prawidłowość montażu części. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek nieprawidłowości reklamacja zostaje oddalona. Dokumentem uprawniającym do złożenia reklamacji jest faktura zakupu części u Dealera BMW lub w firmie 4 poziomu na oryginalną część BMW. W wypadkach wątpliwych należy skontaktować się z wystawcą faktury w celu weryfikacji źródła pochodzenia części. Zaleca się by zakłady 4 poziomu umieszczały numer telefonu na fakturze a Dealerzy przekazywali warunki oraz karty gwarancyjne wraz z częściami do odbiorców 4 poziomu.

 

Reasumując, reklamacje na części zamienne nie są rozpatrywane w sklepie "przy ladzie". Są wyłącznie rozpatrywane w serwisie a część jest zamontowana w samochodzie. W wypadku uznania reklamacji w ramach gwarancji przejmowany jest również koszt robocizny.

 

Warunki gwarancji udzielane na oryginalne części BMW są dostępne w punktach sprzedaży części

 

Zakres i okres gwarancji na oryginalne części i akcesoria BMW

 

Gwarancja jest udzielona na okres 24 miesięcy od daty zakupu części w punktach sprzedaży lub jej montażu w zakładzie, który zakupił część u Dealera BMW Polska.

 

Warunkiem respektowania gwarancji jest przedstawienie Karty Gwarancyjnej i faktury z datą sprzedaży na części numerowane (silnik skrzynia biegów przekładnia główna pompa paliwa wysokiego ciśnienia turbina przekładnia kierownicza ) oraz faktury z datą sprzedaży na pozostałe części.

 

Gwarancja na oryginalne części i akcesoria nie ma zastosowania w przypadku jeśli wykryte wady powstały z innych przyczyn niż tkwiące w rzeczy samej.

 

Upoważnieni do rozpatrzenia reklamacji w ramach gwarancji na części są wyłącznie Dealerzy BMW Polska, których lista znajduje się na stronie internetowej www.bmw.pl

 

Reklamowana część musi być zamontowana w samochodzie Sprawdzeniu podlega przyczyna wystąpienia usterki części i prawidłowość jej montażu zgodnego z technologią producenta. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek nieprawidłowości nie związanych z wadą części reklamacja zostaje oddalona.

 

Gwarancja na zespoły elektroniczne (sterowniki elektroniczne elementy elektronicznego zabezpieczenia pojazdu elementy sytemu bezpieczeństwa biernego) oraz części kodowane może być rozpatrywana wyłącznie gdy były one montowane u Dealerów BMW Polska

 

Naprawy gwarancyjne wykonywane przez Dealerów BMW Polska przy użyciu oryginalnych części BMW zgodnie z zalecaną przez producenta technologią.

 

W wypadku uznania reklamacji Dealer BMW Polska dokonuje wymiany części bezpłatnie.

 

Żądanie dokonania naprawy powinno nastąpić niezwłocznie po stwierdzeniu wady, jednak nie później niż w terminie 14 dni od jej stwierdzenia.

 

Gwarancja nie obejmuje

 

Normalnego zużycia eksploatacyjnego.

 

Uszkodzeń powstałych na skutek niedochowania należytej staranności podczas użytkowania pojazdu niewłaściwej i niezgodnej z Instrukcją Obsługi eksploatacji pojazdu, oraz wypadków losowych (kolizje drogowe, pożar, kradzież, włamanie itp.).

 

Kosztów standardowej obsługi i czynności regulacyjnych wykonywanych zgodnie z Systemem Przeglądów Technicznych producenta pojazdów jak również kosztów materiałów eksploatacyjnych..

 

Utrata gwarancji

 

Niewykonanie przeglądów i czynności obsługowych zgodnie z Systemem Przeglądów Technicznych producenta pojazdu lub nie potwierdzenie tychże w Książce Serwisowej na fakturze zakupu lub w Karcie Gwarancyjnej powoduje utratę gwarancji na zamontowaną część lub zespół. Dotyczy to części i zespołów, których kontrolę przewiduje System Przeglądów Technicznych pojazdu.

oczywiscie serwis BMW umywa rece od sprawy

Jak Ci sie coś należy a cie zbywają to napisz list polecony wzywający ich do respektowania gwarancji i daj im datę do kiedy mają sie ustosunkować, jak minie ta data to do adwokata, albo możesz od razy do adwokata a ten wyśle taki list.

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.