Skocz do zawartości

Nürburgring


mttj

Rekomendowane odpowiedzi

Tak ja sie przejechalem po poznaniu moja e38 i to auto sie nie nadaje i tyle. Jest za duze, za ciezkie i plywa jak wanna.

 

Nie nadaje się pod jakim kątem ? no fun czy osiągi słabe i byle opel opc adam go wyprzedza na torze ?

bo moje doświadczenia są im większe tym szybsze i stabilniejsze :) (tylko gorzej zawraca na ciasnym)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja sądzę inaczej :) Już E46 prowadzi się o niebo lepiej niż E38 przy szybkiej jeździe po ciasnych łukach, E90 jeszcze lepiej, więc F30, którym osobiście nie jeździłem, nie mogło obniżyć lotów. E38 jest świetnym autem na trasy, a nie do zabawy, do tego się kupuje 3-er :)

 

Co do bajerów nie przekona mnie nic: Im mniej, tym lepiej. Auta przeładowane elektroniką będą się psuły na potęgę. Poza tym silniki w nowych autach są obliczone na to, że mają nie zrobić dużych przebiegów. Pod przykrywką ekologii chodzi o to, by osłabić rynek aut używanych, żeby ludzie kupowali nowe. Mercedes gdy wypuścił W124 prawie zbankrutował bo to auto się nie psuło - nauczony błędami zrobił feralnego okularnika który się sypie na potęgę - ta sama historia jest z BMW.

Foak Polisz Góvvnerment End Loł :]

Średnie spalanie w cyklu mieszanym: 10,1L Pb/11,8L LPG / 100 km


Moje autko: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=151&t=245534

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak ja sie przejechalem po poznaniu moja e38 i to auto sie nie nadaje i tyle. Jest za duze, za ciezkie i plywa jak wanna.

 

Nie nadaje się pod jakim kątem ? no fun czy osiągi słabe i byle opel opc adam go wyprzedza na torze ?

bo moje doświadczenia są im większe tym szybsze i stabilniejsze :) (tylko gorzej zawraca na ciasnym)

Hah fajnie to napisałeś byle opel opc :lol: astre klasy gti zrobioną pod łykanie zakrętów na torze, porównał do ciężkiej limuzyny która ze sportem ma wspólnego tyle co ty z inteligentnym człowiekiem....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hah fajnie to napisałeś byle opel opc :lol: astre klasy gti zrobioną pod łykanie zakrętów na torze, porównał do ciężkiej limuzyny która ze sportem ma wspólnego tyle co ty z inteligentnym człowiekiem....

 

Grzegorzu !

 

widzę że nie dość że w podobnym wieku to i poziomie jesteśmy ;)

 

jakoś subaru impreza nie wrx szans żadnych nie miało z krową po zakrętach (lat temu kilka),

myślisz że taki opc pojedzie lepiej niż 7 ? bo wątpię

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

vectra opc w top gear określili ją jako najgorzej prowadzącym się samochodem z napędem na przód, nawet pokazali że przy większej prędkości przy gwałtownym skręceniu kół pojedzie prosto, tak że 7 będzie lepiej się prowadził :)

 

ale kto 7 używa do sportowej jazdy? :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale nie można powiedzieć, że 7 będize się lepiej zachowywała w sportowej jeździe po torze :duh: Przecież to co on pisze to głupoty. Inaczej na tor nie jeździła by m3 tylko "m7" taka 7er obojętnie z jakim silnikiem nie ma żadnej szansy przejechać toru. Trójeczka kilka zakrętów będzie miała za sobą i zostawi 7er daleko w tyle.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Założyciel tematu. On w ogóle traktuje 7er jako autka sportowego. Jego opowieści o wypadaniu z zakrętu itd już są znane tym co czytali jego opowiadania.

Jeszcze gość wmawia innym, że 7er lepiej się prowadzi przy wysokich prędkościach. Niestety tak nie jest i nie będzie. Długości szerokości auta i jego masy się nie oszuka. Gdyby tak było po torach jeździły by ponad 5m limuzyny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nie lubię aut "sportowych", bo moje doświadczenia z przeszłości mówiły ze to tylko hałas robi i do jazdy się nie nadaje.

 

Ze środka to i fajnie wygląda bo się wydaje że pędzisz i odstawiasz za kierownicą nie wiadomo co, tylko jest to mało efektywne,

efektywniej jeździły auta duże, nawet nie z tak dużymi silnikami, ale w zakrętach to odstawiały te małe.

Frajda niby była w małych, a w dużych było po prostu szybciej, ciszej, wygodniej.

nie mówię o superpłaskich torach (bo ich nie ma na drodze), bo na nich jeździłem tylko na gokartach ;)

 

 

Tu masz przykład złomu (chyba Audi a4) na drodze:

żadne duże auto tak nie wypada z drogi, żadne tak nie wariuje.

 

 

Tu masz przykład auta seryjnego (praktycznie to samo co VW Phaeton W12 - czyli "klasa" BMW7 E65 760)

 

wynik ? przedostatnie miejsce :) - czyli szybciej od jednego z WRC!!, WRC! a nie S2000/S1600 czy czegoś podobnego.

seryjne auto 2.3tony.

 

Senna to rekordy pobijał w Merc S klasie kiedyś ;) W126 chyba

 

I takich aut jest więcej, fakt w E38 v12 brak szpery (bardzo duża wada), i się cholerstwo przechyla na zakrętach,

(jakieś zawieszenie z tego: http://www.youtube.com/watch?v=LG0eJY_1470 by dali - 17 letni trup, ale 200 po

lesie jeszcze jedzie, kompy trzymają w pionie - takie lubię tylko +300 kilko do masy jeszcze ;) i ciche bo to to wyje)

Ale poza tym konstrukcja zawieszenia jest bardzo poprawna, tył i przód ok, i myślę że opla opc to odstawi,

wogóle opla opc to mój stary safrane powinien odstawić, jak by na lekki szuter wjechać z zakrętami i hopkami ;)

 

już zdążyłem powymieniać wahacze z tyłu i przodu, bo "się rozwaliły" ;) to obejrzałem i wygląda baaaaaaardzo ok

brak tylko aktywnych rzeczy od przechyłów żeby się drogi trzymało lepiej - E65 760 już ma (chyba tylko 760).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tu masz listę wchodzenia w zakręty:

 

http://translate.google.com/translate?sl=auto&tl=en&js=n&prev=_t&hl=en&ie=UTF-8&u=http%3A%2F%2Fwww.teknikensvarld.se%2Falgtest-lista%2F

 

duże są obok małych, a aktywne na samym topie. E65, nie wypada tak źle. (aczkolwiek nie było w teście aktywnego 760 tylko same 750iL i inne v8)

Opel omega 2.2l na równo z ferrari testarossa i nad audi R8 i grybo nad Nissan 350Z ;) Volvo S60 (fakt ponad 500koni) nad dowolnym BMW M3.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gadasz straszne głupoty...

Co to w ogóle za porównanie imprezy bez turbo do e38 na torze ?

Mam nadzieję, że zdajesz sobie sprawę że Impreza bez turbo to jest konkurent aut typu Ford Focus czy Opel Astra ?

Nie ma w zasadzie nic wspólnego z WRX lub STI, no może tylko napęd na 4 koła. te auta mają maksymalnie po 130koni.

Więc czego chcesz oczekiwać od zwykłego kompakta ?

Poza tym Twój post z filmikami to stek bzdur, facet pięknie ogarnął to A4/S4. Wyrzuciło je z drogi, ponieważ była oblana olejem lub innym tego typu śliskim specyfikiem.

Chcę widzieć jak e38 przelatuje tamtędy przy wysokiej prędkości i jak Ty je ogarniasz :)

Zejdź na ziemię.

E38 nadaje się na tor równie bardzo jak Żuk do WRC.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Otóż to. E38 świetnie się prowadzi, pomimo komfortowego zawieszenia bardzo pewnie wchodzi w zakręty. Ale nie umywa się do typowo sportowo zestrojonych mniejszych aut, a nawet chociażby E46... Coś za coś. Po prostu zwykła logika - sztywniejsze bardziej klei się drogi i mniej się buja.

Foak Polisz Góvvnerment End Loł :]

Średnie spalanie w cyklu mieszanym: 10,1L Pb/11,8L LPG / 100 km


Moje autko: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=151&t=245534

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.