Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Tak ja sie przejechalem po poznaniu moja e38 i to auto sie nie nadaje i tyle. Jest za duze, za ciezkie i plywa jak wanna.

 

Nie nadaje się pod jakim kątem ? no fun czy osiągi słabe i byle opel opc adam go wyprzedza na torze ?

bo moje doświadczenia są im większe tym szybsze i stabilniejsze :) (tylko gorzej zawraca na ciasnym)

Opublikowano

A ja sądzę inaczej :) Już E46 prowadzi się o niebo lepiej niż E38 przy szybkiej jeździe po ciasnych łukach, E90 jeszcze lepiej, więc F30, którym osobiście nie jeździłem, nie mogło obniżyć lotów. E38 jest świetnym autem na trasy, a nie do zabawy, do tego się kupuje 3-er :)

 

Co do bajerów nie przekona mnie nic: Im mniej, tym lepiej. Auta przeładowane elektroniką będą się psuły na potęgę. Poza tym silniki w nowych autach są obliczone na to, że mają nie zrobić dużych przebiegów. Pod przykrywką ekologii chodzi o to, by osłabić rynek aut używanych, żeby ludzie kupowali nowe. Mercedes gdy wypuścił W124 prawie zbankrutował bo to auto się nie psuło - nauczony błędami zrobił feralnego okularnika który się sypie na potęgę - ta sama historia jest z BMW.

Foak Polisz Góvvnerment End Loł :]

Średnie spalanie w cyklu mieszanym: 10,1L Pb/11,8L LPG / 100 km


Moje autko: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=151&t=245534

Opublikowano
Tak ja sie przejechalem po poznaniu moja e38 i to auto sie nie nadaje i tyle. Jest za duze, za ciezkie i plywa jak wanna.

 

Nie nadaje się pod jakim kątem ? no fun czy osiągi słabe i byle opel opc adam go wyprzedza na torze ?

bo moje doświadczenia są im większe tym szybsze i stabilniejsze :) (tylko gorzej zawraca na ciasnym)

Hah fajnie to napisałeś byle opel opc :lol: astre klasy gti zrobioną pod łykanie zakrętów na torze, porównał do ciężkiej limuzyny która ze sportem ma wspólnego tyle co ty z inteligentnym człowiekiem....

Opublikowano

Hah fajnie to napisałeś byle opel opc :lol: astre klasy gti zrobioną pod łykanie zakrętów na torze, porównał do ciężkiej limuzyny która ze sportem ma wspólnego tyle co ty z inteligentnym człowiekiem....

 

Grzegorzu !

 

widzę że nie dość że w podobnym wieku to i poziomie jesteśmy ;)

 

jakoś subaru impreza nie wrx szans żadnych nie miało z krową po zakrętach (lat temu kilka),

myślisz że taki opc pojedzie lepiej niż 7 ? bo wątpię

Opublikowano

vectra opc w top gear określili ją jako najgorzej prowadzącym się samochodem z napędem na przód, nawet pokazali że przy większej prędkości przy gwałtownym skręceniu kół pojedzie prosto, tak że 7 będzie lepiej się prowadził :)

 

ale kto 7 używa do sportowej jazdy? :roll:

Opublikowano
Ale nie można powiedzieć, że 7 będize się lepiej zachowywała w sportowej jeździe po torze :duh: Przecież to co on pisze to głupoty. Inaczej na tor nie jeździła by m3 tylko "m7" taka 7er obojętnie z jakim silnikiem nie ma żadnej szansy przejechać toru. Trójeczka kilka zakrętów będzie miała za sobą i zostawi 7er daleko w tyle.
Opublikowano

Założyciel tematu. On w ogóle traktuje 7er jako autka sportowego. Jego opowieści o wypadaniu z zakrętu itd już są znane tym co czytali jego opowiadania.

Jeszcze gość wmawia innym, że 7er lepiej się prowadzi przy wysokich prędkościach. Niestety tak nie jest i nie będzie. Długości szerokości auta i jego masy się nie oszuka. Gdyby tak było po torach jeździły by ponad 5m limuzyny

Opublikowano

Ja nie lubię aut "sportowych", bo moje doświadczenia z przeszłości mówiły ze to tylko hałas robi i do jazdy się nie nadaje.

 

Ze środka to i fajnie wygląda bo się wydaje że pędzisz i odstawiasz za kierownicą nie wiadomo co, tylko jest to mało efektywne,

efektywniej jeździły auta duże, nawet nie z tak dużymi silnikami, ale w zakrętach to odstawiały te małe.

Frajda niby była w małych, a w dużych było po prostu szybciej, ciszej, wygodniej.

nie mówię o superpłaskich torach (bo ich nie ma na drodze), bo na nich jeździłem tylko na gokartach ;)

 

 

Tu masz przykład złomu (chyba Audi a4) na drodze:

żadne duże auto tak nie wypada z drogi, żadne tak nie wariuje.

 

 

Tu masz przykład auta seryjnego (praktycznie to samo co VW Phaeton W12 - czyli "klasa" BMW7 E65 760)

 

wynik ? przedostatnie miejsce :) - czyli szybciej od jednego z WRC!!, WRC! a nie S2000/S1600 czy czegoś podobnego.

seryjne auto 2.3tony.

 

Senna to rekordy pobijał w Merc S klasie kiedyś ;) W126 chyba

 

I takich aut jest więcej, fakt w E38 v12 brak szpery (bardzo duża wada), i się cholerstwo przechyla na zakrętach,

(jakieś zawieszenie z tego: http://www.youtube.com/watch?v=LG0eJY_1470 by dali - 17 letni trup, ale 200 po

lesie jeszcze jedzie, kompy trzymają w pionie - takie lubię tylko +300 kilko do masy jeszcze ;) i ciche bo to to wyje)

Ale poza tym konstrukcja zawieszenia jest bardzo poprawna, tył i przód ok, i myślę że opla opc to odstawi,

wogóle opla opc to mój stary safrane powinien odstawić, jak by na lekki szuter wjechać z zakrętami i hopkami ;)

 

już zdążyłem powymieniać wahacze z tyłu i przodu, bo "się rozwaliły" ;) to obejrzałem i wygląda baaaaaaardzo ok

brak tylko aktywnych rzeczy od przechyłów żeby się drogi trzymało lepiej - E65 760 już ma (chyba tylko 760).

Opublikowano

tu masz listę wchodzenia w zakręty:

 

http://translate.google.com/translate?sl=auto&tl=en&js=n&prev=_t&hl=en&ie=UTF-8&u=http%3A%2F%2Fwww.teknikensvarld.se%2Falgtest-lista%2F

 

duże są obok małych, a aktywne na samym topie. E65, nie wypada tak źle. (aczkolwiek nie było w teście aktywnego 760 tylko same 750iL i inne v8)

Opel omega 2.2l na równo z ferrari testarossa i nad audi R8 i grybo nad Nissan 350Z ;) Volvo S60 (fakt ponad 500koni) nad dowolnym BMW M3.

Opublikowano

Gadasz straszne głupoty...

Co to w ogóle za porównanie imprezy bez turbo do e38 na torze ?

Mam nadzieję, że zdajesz sobie sprawę że Impreza bez turbo to jest konkurent aut typu Ford Focus czy Opel Astra ?

Nie ma w zasadzie nic wspólnego z WRX lub STI, no może tylko napęd na 4 koła. te auta mają maksymalnie po 130koni.

Więc czego chcesz oczekiwać od zwykłego kompakta ?

Poza tym Twój post z filmikami to stek bzdur, facet pięknie ogarnął to A4/S4. Wyrzuciło je z drogi, ponieważ była oblana olejem lub innym tego typu śliskim specyfikiem.

Chcę widzieć jak e38 przelatuje tamtędy przy wysokiej prędkości i jak Ty je ogarniasz :)

Zejdź na ziemię.

E38 nadaje się na tor równie bardzo jak Żuk do WRC.

Opublikowano
Otóż to. E38 świetnie się prowadzi, pomimo komfortowego zawieszenia bardzo pewnie wchodzi w zakręty. Ale nie umywa się do typowo sportowo zestrojonych mniejszych aut, a nawet chociażby E46... Coś za coś. Po prostu zwykła logika - sztywniejsze bardziej klei się drogi i mniej się buja.

Foak Polisz Góvvnerment End Loł :]

Średnie spalanie w cyklu mieszanym: 10,1L Pb/11,8L LPG / 100 km


Moje autko: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=151&t=245534

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.