Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam wszystkch

mam ostatnio problem z moja e-34 520i na wolnych obrotach glosno chodzi wspomaganie na wysokich juz normalnie .Pomuzcie

pozdrawiam

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Nie panikuj, sprawdź:

- stan płynu,

- "pienistość" - ewentualnie wymień płyn.

 

Panikuj, sprawdź:

- czy pompa jeszcze daje ciśnienie odpowiednie - wymień pompę,

- czy maglownica nie cieknie - uszczelnij.

Kai
Opublikowano
Nie panikuj, sprawdź:

- stan płynu,

- "pienistość" - ewentualnie wymień płyn.

 

Panikuj, sprawdź:

- czy pompa jeszcze daje ciśnienie odpowiednie - wymień pompę,

- czy maglownica nie cieknie - uszczelnij.

 

Słuchaj czy mechanicy na warsztacie moga sprawdzic cisnienie pompyczy jest dobre bo u mnie nie ma wspomagania a silnik przygasa przy kreceniu kierownica wiec chyba daje cisnienie a na starej pompie tego nie bylo. maglownica nie cieknie chyba ze za gumowymi osłonami ale nie wiem nie zaglądałem tam.

 

co o tym myslisz??

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Słuchaj czy mechanicy na warsztacie moga sprawdzic cisnienie pompyczy jest dobre bo u mnie nie ma wspomagania a silnik przygasa przy kreceniu kierownica wiec chyba daje cisnienie a na starej pompie tego nie bylo. maglownica nie cieknie chyba ze za gumowymi osłonami ale nie wiem nie zaglądałem tam.co o tym myslisz??

 

W dobrym warsztacie tak...

 

U mnie, jak stoję w błocie, śniegu, przy krawężniku, kiedy pokręcę kierownicą - też silnik przydusi konkretnie. Poważnie, zacznij od wymiany płynu, bo to grosze kosztuje (płyn koło 20zł), a wyjaśni się wszystko.

Kai
Opublikowano

witam

 

dziś byłem warsztacie RYCAR w Białymstoku oczywiscie tak jak sie spodziewałem koles podniosł samochod cos popatrzył zakrecił kierownica i powiedział ze to pompa!! I oczywiscie cena za druga i wymianne 700zł!!!!

 

dzis za podniesienie samochodu i popatrzenie tylko 30zeta!!

 

wczoraj jak sie umawiałem miało nic nie byc!!

 

K**** mac!

 

Znalazłem w gazecie kolesia który sie zajmuje regeneracja maglownic i układem kierowniczym, zawieszeniem. zajechalem oczywiscie facet wyszedł pokrecił kierownica i zgadnijcie co powiedział!

ze pompa pewnie dobra i jest cos z maglownica nie tak albo cos jest za mocno scisniete bo ludzie cos tam dociskaja gdzies zeby nie łomotało no wiec trzeba poodkrecac najpierw wszystko jak to chodzi bez maglownicy (chyba cos takiego mówił) a jak dobrze to pewnie maglownica i oczywiscie naprawa ok 700zł jezeli do regeneracji maglownica!

 

No to juz dla mnie za wiele! Czy nie ma jakis przyzwoitych warsztatów!!! W KONCU SAM NIE WIEM CO ROBIC??

 

Juz to wszystko zaczyna mnie w*****!!

 

co ja bede tylko ładowła kase a oni mi bedą wszystko po kolei wymieniac az w koncu cały samochód wymienia!!

 

NO I CO TU TERAZ ZROBIC?? CHYBA SIE ZASTANOWIE NAD RUGA OFERTĄ??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.