Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Auto wyposażone jest w centralny zamek bez pilota. Rocznik 1996. Nie wiem czy za schowkiem ta skrzynka to tylko sterownik centralnego czy też moduł komfortu. Wstyd się przyznać ale nie wiem jak to wygląda. Ogółem mam podłączony jakiś nieseryjny system zamykania z pilota ogółem badziewie. Podczas walki z brakiem podświetlenia tablicy chyba zrobiłem jakieś zwarcie bo spaliło się kilka bezpieczników i od tej pory pilot nie działa. Bezpiecznik na tym czymś jest cały. Teraz samochód mogę zamknąć tylko przez wciśnięcie rygla od strony kierowcy a otworzyć tylko od strony pasażera ogółem wiocha tym bardziej że centralny nie zamyka bagażnika a pilot zamykał... Następna rzecz jest taka że mam zjechane zamki. Od kierowcy ktoś się chyba łasił na samochód od strony pasażera również ciężko chodzi. Ale do sedna bo się trochę rozpisałem.

 

Mianowicie czy jest możliwość zakupienia seryjnego alarmu z klamkami i zamkami oraz kluczykiem z pilotem i podłączenie tego żeby wszystko działało? Nie przeszkadza mi że będę miał oddzielny kluczyk do drzwi a oddzielny do odpalania ponieważ koszta naprawy w serwisie to grubo ponad 1000 zł. Dodam tylko że mam immobilajzer i nei wiem czy to w niczym nie przeszkadza słabo ogarniam elektrykę. Bardzo proszę o pomoc bo mi to spać nie daje. Pozdrawiam i dzięki z góry za porady

Opublikowano
jak otworzysz bagaznik masz po lewej stronie kable do klapy, zobacz tam czy wszystko ok jest, podejrzewam ze tak kable padly

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.