Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Część wszystkim, miałam niewielka kolizję (od razu mówię że sprawcą nie byłam ja :8) ) do wymiany mam błotnik + blacharka ale nie to jest ważne. Zauważyłam że ściąga mnie na lewo okazało się że koło jest minimalnie odchylone do zewnątrz (sprawca wjechał mi kołem na koło i go wybiło na bok), będąc u blacharza zasugerował mi właśnie wygięcie amortyzatora. Właśnie po to jest potrzebna mi prawidłowa odległość.

http://i.imgur.com/9S3iOCx.jpg

i to co się urodziło po kolizji dla ciekawskich, brat wyciągnął mi tyle ile mógł błotnik bo wcześniej był zwinięty jak naleśnik i powiedział że ktoś już kiedyś miał nim tu kolizję bo widać szpachlę, miernikiem lakieru wykryło prawidłową grubość.

http://i.imgur.com/dWcpdd2.jpg

Opublikowano

Z tego co znalazłem w TISie (http://tis.bmwcats.com/doc1045511/) to na kielichach powinno być 1040 mm, chociaż ten wymiar nawet w nie bitych bardzo często jest mniejszy jak samochód ma swoje lata i trochę pojeździł po polskich drogach.

Mógł się również zgiąć wahacz i zmieniło się pochylenie koła. Zdemontuj amortyzator i popatrz czy jest krzywy i ewentualnie czy da się go naprawić. A jak nie to wymienic na nowy.

Pochylenie koła można w pewnym stopniu skorygowac po wybiciu kołka ustalającego w łożysku amortyzatora.

Opublikowano
Też zakładałam coś z łożyskami bo sprawca wjechał na koło przekręcone maksymalnie w lewo koło a nie w nie jeśli wiece co mam na myśli dlatego pofrunął pokazując mi swoje podwozie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.