Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
No to by bylo zajefajnie jakbys mi pomogl, co do miejsca to mi najlepiej pasowalo by w Katowicach tylko gdzie? Hmm... Niezbyt sie orientuje w tym miescie, wiem gdzie Geant, wiem gdzie CH Silesia... :modlitwa: Jesli Ci odpowiada to pisz kiedy, dzis to juz chyba nie bo na noc do pracy, jutro do godz 17 -18, od niedzieli do konca tygodnia od 14 do pracy... No i przy okazji zobaczylbym Twoja fure bo czytalem o niej na tym forum i zapowiada sie ciekawa przerobka :) A i jeszcze pytanie czy masz te same numery sterownikow z koncowkami odpowiednio 077 i 078?
Opublikowano

Jutro odpowiada mi o 13 na parkingu Silesi koło parkingu stżeżonego. Napisz mi na [email protected] swój numer tel. gdyby coś mi wypadło to zadzwonie i odpisze i podam ci też mój tel. gdyby Tobie coś wypadło:)

Pozdrawiam i do jutra

Opublikowano

:) przy okazji pokaże czego dokonałem u mnie:)

acha moze bezpieczniej bedzie na 14 bo tak to nie bedę się gonił i napewno zdąże

Pozdrawiam i do 14 jutro

Opublikowano

JEST, JEST, JEST!!! Dostalem i wreszcie moja kochana bunia jezdzi :lol: i obrotomierz dziala, ekonomizer tez... Zrobiem dopiero ok 5 km ale czuje roznice...

PS. Ktos tam gdzies pisal ze to rzecz naprawialna, w zwiazku z tym czy moglby ktos polecic kogos kto sie tym zajmuje tanio?

Podziekowania rowniez dla zvip11 za pomoc.

PS2. Co z tym znaczkiem na maske? Mozesz go opylic/oddac?

Opublikowano

no to ciesze sie ze juz wszystko chodzi.

Co do znaczka to nie ma problemu, jak bedziesz znowu w pobliżu katowic daj znac a ja Ci go podwiozę.

Pozdrawiam

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
iwtam!jestem zupełnie nowy na forum.chyciałbym się jednak podzielić swoimi obserwacjami.tak jak kolega,rownież kupiłem niedawno 524td z 91 roku,i miałem identyczne odczucia z tym że osiągi uzależnione były od temperatury jaka panowała na dworze.jak było gorąco ,autu muł,jak chłodno, zbierało się całkiem fajnie.próbowałem sobie to tłumaczyć na różne sposoby,uszkodzony przepływomierz,itpw każdym bądż razie strasznie mie to mierżiło. jednak dopiero przypadek ,a właściwie drobna awaria na trasie uświadomiła mi co jest przyczyną takiego spadku mocy przy wysokich temp(spalił mi się bezpiecznik od klimy,auto nagle ożyło). poprost.mam auto z klimatyzacją i gdy jest gorąco to ją włączam na maksymalne chłodzenie,do tego dochodzi wisco,które jak wiadomo przy wysokich temp.pracuje z maksymalną wydajnością ,a silniczek 115KM przy dwóch tonach masyi takim obciążeniu cudów robił nie będzie...i w ten oto sposób wytłumaczyłem,przynajmniej sobie spadek mocy w 524 przy wysokich temp. :-) pozdrawiam wszystkich bumowiczów!!!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.