Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Siemka. Panowie jakiej wielkości głośniki są w e38. Interesują mnie wymiary: średnica i głębokość głośników w drzwiach przednich i tylnych. Jeśli ktoś kiedyś zmieniał nagłośnienie i zna wymiary to poproszę.
Opublikowano
Wszystko ok. Ale po rozebraniu tapicerki okazało się, że z wymiana głośników nie jest tak różowo. Do głośników w przednich drzwiach wchodzą 2 kable sygnałowe i wychodzą 2 kable prawdopodobnie do głośniczka kolo gwizdka. Czy mógłbym prosić o jakiś dokładny schemat podłączenia głośników w e38?
Opublikowano
nie ma tu potrzeby znać żadnego schematu, upierdzielasz kabel przed ori zwrotnicą i montujesz do zwrotnicy od kupionych glosnikow i od niej na glosniki HI i MID
Opublikowano
No chyba że kolego kupiłeś sobie do głośników zwrotnice. ( a po co??) Masz wzmaka wielokanałowego?? Otóż ja mam wzmacniacz wielokanałowy i nie wiem po co miał bym wsadzać zwrotnice do tych głośników. Wszystkie głośniki które mam zamontowane w aucie będę podpinał do wzmacniacza. Potrzebuje schemat podpięcia całego nagłośnienia w aucie nie z powodu tego że nie wiem jak podpiąć głośniki tylko z takiego że są do głośników pociągnięte fabrycznie kable i chce je wykorzystać zamiast ciągnąć nowe. Wzmacniacz będzie w bagażniku tak jak fabryczny. I do tego zasilanie jest blisko.
Opublikowano
ja mam wzmak 4 kanałowy co prawda niezbyt dobry (blaupunkt GTA 460) kable ciągnąłem nowe całkowicie po całym aucie bo w przyszlosci jak by sie chcialo isc w wieksze moce a nie takie pierdzenie to te oryginalne i tak nie ogarną
Opublikowano
Te oryginalne oczywiście że wyrobią. Idąc w większe moce i tak nie wsadzisz nie wiadomo jakich głośników w drzwi bo siedząc za kierownica będziesz słyszał tylko jedną strone , (w szczególności gwizdek biorąc pod uwagę budowę drzwi) i bas z bagażnika a to niezbyt komfortowe. Sygnał ze wzmacniacza na głośniki w drzwiach prądowo jest niewielki i nie trzeba ciągnąc nowych drutów. Ze wzmacniacza do woofera należy dać grubszy kabel. Jeśli masz wzmacniacz wielokanałowy nie potrzebujesz zwrotnic (ale)! Jeśli wsadziłeś w drzwi 16 pełnopasmową to zwrotnica nie jest potrzebna bo masz wbudowana we wzmaka wraz z regulacją częstotliwości. Jeśli wsadziłeś 16 pełnopasmową i masz podłączone głośniki fabryczne wysokotonowe (lub je wymieniłeś i są podpięte) to sygnał ze wzmaka powinieneś rozdzielić: podpiąć do 16 bezpośrednio i ten sam sygnał do zwrotnicy na wejście i wtedy na wyjście na wysokie tony głośniki wysokotonowe. Do tego wzmaka nie powinieneś (chyba) podpinać jeszcze tych 13 z tyłu (chyba że wzmacniacz jest przystosowany do pracy w 2 omach) a nawet jeśli to już podpięcie zwrotnic dodatkowo obciąża wzmaka. Liczę na to że skrzynia pracuje jako woofer i stereo. Opisz dokładnie jak masz to popodpinane. Bo może trochę ci pomogę i podejrzewam że i moc i jakość ci się poprawi.
Opublikowano

u mnei jest tak ze z radia idzie chinch do wzmaka wiadomo przód+ tył

 

ze wzmaka idzie kabel do drzwi, tam są zwrotnice na HI i MID (dwie)

 

skrzynia zmostkowana ze wzmaka ustawiona w radiu jako woofer

 

glosniki tylnie podpiete pod radio normalnei

 

nie wiem czy ejst sens cos zmeiniac bo wzmacniacz to lipa i glosniki w sumie tez

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.