Skocz do zawartości

SZYBKIE PYTANIE !! PROSZE O POMOC


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, dziś po raz kolejny padła mi 3 cewka w moim E 46 318i 2001r. 2.0. 143KM (dodam, że stare cewki były z BREMI)

 

kupiłem cewkę zapłonową NGK, chce dzis założyć sciągnąłem pokrywę wyjąłem starą, włożyłem nową, i ku mojemu zdziwieniu, nie da rady odpalić, kreci i kreci, i nie odpali, jak tak kreci to tak jakby na 2 baniaki tylko chodził, WIĘC MOJE PYTANIE, czy trzeba PODŁĄCZYĆ POD KOMPUTER I WYKASOWAĆ BŁĘDY i DOPIERO WTEDY ODPALI ?

bo nie wiem co się dzieje....

 

 

 

PROSZĘ O SZYBKĄ ODPOWIEDŹ !!

Opublikowano
Nie trzeba podłączać pod komputer, musiałeś coś spartolić przy podłączeniu, sprawdź dokładnie na spokojnie połączenia i nie martw się bo zepsuć to w sumie nic nie mogłeś.

Moduł do własnej konfiguracji świateł E39 sprzedam!



icon3.png BMW E36 316i M43

icon1.pngBMW E61 530D M57N

Opublikowano
ale niby wszystko jest dobrze podłączone, dodam, że akumulator mam lipny, bo zakrece raz i kreci i nie odpali, wykonam ruch kluczykiem znow w celu odpalenia i akumulator rozładowany ;/ nie wiem ock....
Opublikowano
Relacja Live, przekreciłem zapłon zostawilem tak na 15s, potem krece i odpalił, ale załapał na 2 baniaki...i nie wiem co jest grane, skoro wymieniłem cewki na nowe, a świece mają coś do tego ? ( 2 miesiące temu zakładałem nowe świece)
Opublikowano
Już jest ok, odłaczyłem wszystko i na nowo podłączyłem :) póki co, śmiga dobrze, teraz pytanie czy kontrolka SILNIKA pomarańczowa zniknie sama po pewnym czasie, czy trzeba jechać wykasować ?:)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.