Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Stalo sie tak ze po 235kkm rozszczelnił sie przedni lewy amor....

auto zaparkowane na kostce wstaje jade do pracy a tu plama czegos tlustego.... mysle uszczelka ??? wspomaganie?? hamulce???

po ogledzinach okazalo sie ze to z amora sie leje

:nienie:

chlopaki mam zawieszenie sportowe co polecacie zalozyc ???

nowe przednie oryginały sportowe?? czy pojsc w gwint... jesli tak to jaki??

po 1 ma byc dobry zawias ;)

Opublikowano

nie fajnie :roll:

 

ja mam w kartonie gwinta vogtland-a ale jak na razie brak czasu zeby cokolwiek porobic przy tym bo bobas sie urodzil i zawsze gdzies trzeba jechac pozalatwiac jakies sprawy :norty:

 

powiem ci szczerze ze jesli chcesz zeby bylo komfortowo i tanio to wydaje mi sie ze jakis amor np bilstein plus sprezyny np z eibacha zalatwia sprawe :)

mam nadzieje ze po zalozeniu gwinta az tak drastycznie nie strace na komforcie i nie wypadna mi plomby :D :mrgreen:

Opublikowano

ma sie trzymac drogi... komfortowo byc nie musi... do wozenia 5 misiecznej dzidzi mamy e60 ;)

w e87 jezdze sam

 

no gwint to mialem lata temu w seacie arosa ;P heehe

zalecam dobrego dentyste jak plomby slabe!!

 

a numer amora ktory padł to 31316768919

 

jeszcze 5 dni temu mial 77% prawy tez .... mysle albo zmienic komplet amorów albo kompletne zawieszenie... na gwint

nie zmienialbym sprezyn jesli zakladalbym same amory

 

kto jezdzi juz troche na gwincie(jakim) i jak z trwaloscia...

ewentualnie robia zamienniki tych sportowych amorow?? moze cos z regulowana charakterystyką??

Opublikowano
a ile masz monety na gwint. ostatnio jezdzilem z patem z cs 600 konna a3. na gwincie sachsa. super konfort i fajnie sie trzymal. nie znam cen le wiem ze tym handluja

Z3 Coupe jest

Z4 Coupe jest

Opublikowano
2 watki na szybko :) nie myslalem ile dac.... głownie czy jest sens bo jesli roznica bedzie mala to zostaje w serii sport... tylko nowke amory...
Opublikowano

narazie czytam i czytam i roznie pisza

bedzie albo oryginał albo bilstein b6

 

a co do gwintu

moze weitec albo

tanszy supersport?? pisza całkiem niezłe opinie ludzie o tym... i dostali jakies nagrody za cena/jakosc.....

a moze takie cos

http://apshop.pl/pl/14-zawieszenia-gwintowane-ap?filter=true&brand=380&model=925&type=935&engine=1409

Opublikowano
mialem weiteca z 10 lat temu w ibize 6L i wylał sie dosyc szybko. b14 tez przerobilem. a propos gwintu to wkladałbym min kw lub hr. za 2 kola to mozna kupic komplet koni amorów porządnych.

Z3 Coupe jest

Z4 Coupe jest

Opublikowano
mialem weiteca z 10 lat temu w ibize 6L i wylał sie dosyc szybko. b14 tez przerobilem. a propos gwintu to wkladałbym min kw lub hr. za 2 kola to mozna kupic komplet koni amorów porządnych.

 

i racja ....

rozmawialem z bmw 1000 za 2 szt. po rabacie i po temacie wrzucam oryginał bez prawie 700 za szt

masz racje albo robic konkret albo wcale.

Opublikowano
a jeszcze czym to sie różni?? niższe od mojego sporta i sztywniejszy stabilizator ??
Opublikowano
Opublikowano
dobrałem sie wczoraj do auta od spodu..... drążek reakcyjny mam taki sam sprężyny tez... wiec ten zestaw u mnie odpada...bez sensu kupować uzywane amory... kupie nową serie mimo ze nadal ten gwint chodzi mi po głowie....zeby tak te 2 cm jeszcze niżej :norty:
Opublikowano

wg realoem: S226A

nr amora który obrzygał mi nadkole 31316768919 01

zamowilem juz w bmw amory

a masz jakis inny pomysł :) wcale nie jest powiedziane ze musze to odebrać...

ten zestaw który jest wystawiony na allegro.... jedyne czego sie doszukałem to ze to jest od japonskiej wersji ale czy M aby napewno??

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Czyli masz to samo zawieszeni co ja,w tamtym roku wymineialme wszytskie amory wsadzilem blisteina dedykowanego pod ta zawieche ,

efekty przod poszedl w gore (nie wiem czemu) :mad2: ,auto satlo sie dzuo twardsze niz przedtem ,jakosc prowadzenia zajebista....

Jakbym mial cos robic wywalilbym spreezyny zalozyl ebiach ,bo u mnie jest mega taczka ,jechalem kumpla z zawiech mpaketowo na 18 to porownaniu przy mojej ma komfort :norty:

Ostatnio zauwazylem luz na koncowce drazka kierowniczego ,zadzwonilem do aso spytac sie ile kosztuje oznajmili mi ze jedyne 400zl :mrgreen:

Przy okazji spytalem sie o komplet wahaczy na przod jedyne 1900zl :norty:

Slyszlem ze w piekarach ktos zajebiscie regeneruje wahache i wytzrymuja duzej niz zamieniki...

Opublikowano

ja mialem luz na wewnetrznej stronie drążka :) w zeszlym roku

wymienilem 2 kompletne drążki na ori wahacze sa narazie ok...

na bardziej miekkie bym nie zmieniał mnie pasuje jak jest twardo :) zostawiam jak fabryka dala. zacytuje fragment txt piosenki kolegi --> ŚWITAŁ POM Jade sztywno jak tak jak prezydent na wawel

Opublikowano
cypis a jake znaczenie ma fakt ze to jest z japonskiej wersji. kupa moze byc tylko taka ze to jest 6 cylindrowki zawias

Z3 Coupe jest

Z4 Coupe jest

Opublikowano

to pierwsza kwestia...

kolejna to czy wahacze w M135i sa takie same jak u mnie w zawieszeniu 226 jak z kątami i długościami

w czwartek maja przyjsc amory do bmw takze jeszcze pare dni jest na decyzje ;)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

226a roznie sie od mpakietu ,zadzwon sobie do aso,ten link co napisal stinger 123 drazek jest z seri e9x,sprawdz sobie po nr,na Twoim mijescu jak chcesz miec twardo wszedlbym w gwint ,tylko nie za 2koloa bo taki to mozesz kupic do e30 i to chinol,bylem ost w radomsku na zlocie chlopaki opowiadali co sie dzieje...

te chwalili

http://www.okazje.info.pl/okazja/motoryzacja/zestaw-zawieszenia-gwintowanego-tein-euro-bmw-1series-e87.html?utm_medium=partner&utm_source=http%3A%2F%2Fwww.sklepy24.pl&utm_campaign=sklepy24

 

lub te

http://www.eibach.pl/eibach-bmw-3_(e30)-e90-20-007-02-22-pi-640.html

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

no wlasnie co dobre to kosztuje :mad2:

powinnes pojezdzic chyba ze zaliczysz dziure ,ale w pl wjechac w dziure to jakwygrac w lotto :mrgreen:

na twoim miejscu zainwestowlbym w sprezyny eibach pro kit do tego amory za ja kupilem blistein b4 sport i masz w miare komfortowo i nisko :norty:

smialo pojezdzisz po Katowicach na takim setupie....

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.