Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. jestem niedoświadczoną osobą jeśli chodzi o mechanikę, stąd enigmatyczny tytuł tego tematu. Otóż chciałbym kupić swoją pierwszą bmw ( e36 316 + lpg) i poszedłem obejrzeć ten samochód z tatą (wiadomo, że sam bym nie poszedł, mi by wcisnęli samochód nawet gdyby jeździł na węgiel), i tu jest moje pytanie.

Facet mówi, że w tym e36 jest zamontowana zwykła instalacja lpg. Nie chodzi mi o spadek mocy, ani o podwyższone spalanie, a chodzi mi o to, czy taka instalacja będzie miała wpływ na awaryjność takiego samochodu i czy instalacja musi być sekwencyjna.

 

Pozdrawiam

 

EDIT: próbowałem szukać odpowiedzi na moje pytanie, ale nie było nigdzie jednoznacznej odpowiedzi.

Opublikowano
na gazie a zwłaszcza tym zwykłym zużywa sie trochę szybciej silnik a szczegunie głowica wypalają się gniazda zaworowe, ogulnie na gazie nie katować do normalnej jazdy jak chcesz poszaleć to na Pb przełączasz i grzejesz :twisted: szybciej też przepala się wydech, częściej zmieniać trzeba świece przewody vn ale żeby cię nie przestraszyć jezdzi się na tym gazie i jakoś to chodzi nie zepsuje ci się to po 1000 kilometrów po założeniu gazu a poprostu jest to proces przyspieszony niż na Pb
Opublikowano
Mam jeszcze pytanie, czy to prawda, że instalacja niesekwencyjna nie współpracuje z całą elektroniką zasilania silnika, i jeśli tak to czy ma to wpływ na stabilność obrotów, częstotliwość regulacji, wielkość spalania i ogólny komfort.
Opublikowano
Jak ma zwykłą instalację to sobie odpuść szukaj tylko z sekwencją reszta to kuchenki gazowe niewarte zachodu

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.