Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie :-)

 

Mam 3 błędy, które są na stałe:

1. 2F0D DME: Radiator blind, activation, (GLF)

2. 2EF5 DME: Map thermostat, activation

3. 2A16 DME: Fuel tank ventilation system and purge air system, micro-leak

 

Ad1. To błąd przesłony przed chłodnicą ale podobno wersje USA (a przynajmniej na ciepłe kraje jak moja) nie mają tej przesłony. Czytałem na forach USA, że mimo iż ich modele nie mają tej przesłony to komputer potrafi zgłosić taki błąd. U mnie tej przesłony nie ma. Przejmować się tym błędem?

Ad2. Czy to znaczy, że termostat jest do wymiany?

Ad3. To chyba dosyć znany temat w wersjach USA problemów z układem odprowadzania oparów paliwa. Ten błąd aktywował "Service Engine Soon". Na razie został skasowany i zobaczę czy pojawi się ponownie. Pytanie czy taka nieszczelność tego układu może powodować nierówną pracę silnika? Bo podobno może wtedy zaciągać odrobinę powietrza w układ paliwowy.

Opublikowano
Ten błąd 2A15 i 2A16 wyskakuje mi co chwila... co jakieś 100-200km. Do tej pory go kasowałem, ale zamierzam coś z tym zrobić, bo denerwuje choinka :)
Opublikowano

O teraz lepiej :-)

To termostat wymienię. Są zamienniki czy musi być ori?

Odnośnie tego systemu odprowadzania oparów paliwa to nie taka tania zabawa. Części do tego podobno tylko oryginalne a koszt ok 1000 pln jeżeli obudowa popekana.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.