Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Od zimy tego roku zmagam się z problem jakim jest brak ciepłego powietrza w kabinie

nie mam pojęcia co to może być nie znam się na tym kompletnie, czuje nawet ze mechanik który podjął się tego by spróbować naprawić tez zbytnio nie wie o co chodzi .

Brak Ciepłego powietrza jest na niskich obrotach tak przy 140/180 km\h coś już sobie grzeje

wymieniłem dotąd:

termostat, pompę wody, uszczelki pod głowicą, chłodnice,

 

i ciągle ten sam problem gdy jadę 60 km\h czy tez stoję na postoju czy w korku zaczyna dmuchać zimnym powietrzem

Może ktoś się spotkał z takim problemem kiedyś

 

 

Opiszcie co o Tym sądzicie

Opublikowano
Hej, pewnie się psuje nagrzewnica klimy,albo na podmiane jeżeli masz panel nadmuchu czy klimy, warto by było przełożyc i zobaczyć co jest grane, jeżeli nie panel, to nagrzewnica.
Opublikowano
Hej, pewnie się psuje nagrzewnica klimy,albo na podmiane jeżeli masz panel nadmuchu czy klimy, warto by było przełożyc i zobaczyć co jest grane, jeżeli nie panel, to nagrzewnica.

 

 

Tak tylko ze klima chłodzi az miło

Opublikowano
dziwne ze wyieniłes tyle rzeczy i w sumie niepotrzebnie trzeba było własnie zaczac od elektrozaworow tak ja wspomniał kolega wyzej
Opublikowano

Nikt z forum, nie jest magikiem.

Rozbierałem 740d e38, nie działała nagrzewica,potem wsadziliśmy nagrzewnice i chodziło.

Właśnie spójrz elektrozawory, też mają dużo do tej przyczyny :)

Opublikowano
Nikt z forum, nie jest magikiem.

Rozbierałem 740d e38, nie działała nagrzewica,potem wsadziliśmy nagrzewnice i chodziło.

Właśnie spójrz elektrozawory, też mają dużo do tej przyczyny :)

 

 

ty to chyba wszystko rozebrałeś i robiłeś co tylko istnieje :|

 

 

co do tematu to tak jak pisalem elektrozawory 100%

Opublikowano
Nikt z forum, nie jest magikiem.

Rozbierałem 740d e38, nie działała nagrzewica,potem wsadziliśmy nagrzewnice i chodziło.

Właśnie spójrz elektrozawory, też mają dużo do tej przyczyny :)

 

 

ty to chyba wszystko rozebrałeś i robiłeś co tylko istnieje :|

 

 

Rozbieram z kumplem Bemki na Śląskiej :)

Opublikowano

nie wiem gdzie ale bylem kiedys na slaskiej ogladac e38 jak to auto nie było kradzione to ja jestem świnty :wink: :|

 

ael to bylo pare lat temu moze sie pozmienialo :cool2:

Opublikowano
nie wiem gdzie ale bylem kiedys na slaskiej ogladac e38 jak to auto nie było kradzione to ja jestem świnty :wink: :|

 

ael to bylo pare lat temu moze sie pozmienialo :cool2:

To może i ze mną rozmawiałeś :D

Przed domem stała, zielona E34 525TDS, dość zadbana, na szerokim ryju, to moja była dziewczyna. :wink: Czemu twierdzisz, że kradzione ?

No i co ? Kolega naprawił ??

Opublikowano
powiem tak wczoraj gadałem z gosciem co naprawial to ogrzewani i mowil ze zaczał od sprawdzenia elektrozaworow powiedzial ze sa dobre wiec zostaje tylko nagrzewnica?
Opublikowano

Chłopaki pomóżcie odebrałem znów samochód od mechanika i dalej problem z ogrzewaniem on mi mówi ze, wszystko wporządku jest ale nie jest a mianowicie

ogrzewanie było zaraz gdy odebrałem samochód ale może z 5 min później znikło znów za jakiś czas się pojawiło i więcej jest zimne jak cieple cały czas mam ustawione na 32 stopnie i powiem szczerze ze za ciepło to nie jest. Jeżdżąc w niedziele zauważyłem ze wskazówka o temperatury czasami potrafi się delikatnie wychylić a nawet przesunąć w okolice czerwonego pola i po chwili wraca na swoje miejsce . ja nie mam pojęcia co może być przyczyna nie wiem co z tym mam robić podpowiecie mi coś?

Opublikowano
kolego a sprawdz czy jak samochod jest ciepły czyli temperatura na srodku i dasz mu w deche troszke bardziej czyli przejedz kwełek na wysokich obrotach czy temperatura nie wychyla sie od razu poza srodek lub blisko czerwonergo pola ??????????????? elektrozawory tez wymieniałes czy nie ??
Opublikowano
ja obstawiam tu dwie rzeczy ,sprawdz tak jak mowiłem czy jak jest ciepły i mu pocisniesz skazowka temperatury idzie poza srodek lub na czerwone , jesli tak to podejrzewam ktoras z uszczelek pod głowica lub lekko peknieta głowice i idzie troszke kompresji do układu chłodzenia dlatego czasem wskazowka temperatury przekracza srodek i cały czas przypowietrza sie układ chłodzenia co powoduje problemy z ogrzewaniem, sprawdz tak jak pisałem ....
Opublikowano

Dlatego pytałem się o odpowietrzenie, ale mi nie odpowiedział. Czasami warto auto przodem wyżej postawić i wtedy zacząć odpowietrzanie.

 

Uszczelkę można sprawdzić robiąc test na obecność CO2. Lub jak by waliło kompresją w układ to na zimnym silniku wcześniej puścić korek by resztkę ciśnienia się pozbyć, zakręcić szczelnie, odpalić, przygazować nie za mocno i patrzeć czy wąż szybko nie puchnie. Powinien delikatnie wraz z nagrzewaniem się twardnieć, nie od początku po odpaleniu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.