Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam kupiłem 3 dni temu samochód marki BMW E-36 silnik M43 102 KM z instalacją sekwencyjną:

Reduktor-TOMASETTO AT 09

Elektro zawór gazu -TOMASETTO AT 09

Wielozawór-TOMASETTO

Wlew gazu-TOMASETTO

Zbiornik-SATKO

Jednostka sterująca-4GAS

Wtryskiwacze-VALTEK

Filtr fazy lotnej-CERTOOLS F-77

 

A problem polega na tym że, gdy uruchomię silnik zapalają się kontrolki 4 i 5 a 2 wolno miga. Gdy auto się nagrzeje powinno się przełączyć na gaz ale tego nie robi. Gdy ręcznie chce przełączyć na gaz słychać cyknięcie i kontrolka 2 świeci światłem ciągłym lecz dosłownie 1-2 sekundy, po czym znów słychać pyknięcie i kontrolka 2 miga szybko. Nie wiem o co chodzi. Kontrolki pokazują ponad pół zbiornika, manometr przy butli też. Proszę o pomoc i za odpowiedzi z góry dziękuje.

 

Zdięcie:

http://zapodaj.net/3388e6726ff7f.jpg.html

http://zapodaj.net/3388e6726ff7f.jpg.html

Opublikowano

Strzelam że masz przepaloną cewkę elektrozaworu przy reduktorze albo przy butli.

 

Inna sprawa - wtryskiwacze masz największy SYF na rynku, wymień chociaż na REG FAST. Poza tym reduktor za słaby do twojego silnika, jego się montuje do 75KM, już przy 90KM ma spore problemy z utrzymaniem ciśnienia.

Opublikowano
Nie znam się na tym za bardzo. Jak to kupiłem to gdy jechałem do domu ok (130 km) ładnie chodziło i 190 bez problemu było może poszła by więcej... nie wiem ważne że działa.. działało hehe od chwili kupna zrobiłem nią 380 km

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.