Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Własnie wróciłem z niemieckiego badania technicznego TUV.

Wk...lem się na maxa.

Auto mechanicznie ok, bez zastrzeżeń.

Problem pojawił się po podłaczeniu auta przez diagnoste do kompa.

Wykryło dwa błędy : 812-EM- Fehlerspeicher enthalt abgasrelevante Fehler

i 814- GM- Motor olfeucht

co one oznaczają???

Dodam ze w idrivie nie ma błędów. Czy jesli podjade do warsztatu to byliby w stanie wykasowac mi te bledy czy musze cos naprawiac?

NIby wszystko z autem ok a przeglądu przez głupie i chyba nieistotne błędy nie chce przejść.

Chodzi mi głównie o to czy usuniecie tych błędów wymaga ingerencji mechanicznej czy da się to za pomocą podłączenia do kompa i wykasowania ?

Pozdrawiam.

Maciek.

Opublikowano

pierwszy z nich to coś z emisją spalin.

Drugi, podobno, że trzeba zmienić olej w aucie- czyli jakby wymiana oleju nie była w kompie a idrive pokazuje ze jeszcze 16tys km.

Jaki komp maja? Nie mam pojecia ale naewno cos rofesjonalnego.

Pytam czy mozna to usunąć poniewaz kazde podejscie do badania to 79EUR.

Auto badania nie przeszlo zapewne dlatego, że jestem Polakiem i o prostu porządnie wszystko srawdzili. Kilku takich Polaków jak ja i kasę biją...

Swoją drogą... ciekawe kiedy w Polsce zaczną nam komy podłączać :P

Pozdrawiam i jak ktoś wpadnie na jakiś pomysł to proszę pisać :)

Opublikowano
To juz ci pisalem, kup kabelek i podlacz dis :) lub do kogos podjedz i bedzie jasne.

Na temat kabelka i dis-a za chwile napisze Ci rywatna wiadomość :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.