Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam, jestem nowy i nie wiem czy ktoś może pisał już o podobnym problemie.

Mianowicie mam taki mały problem:

1. Czy to normalne, że auto nie chce ruszyć na samym półsprzęgle i muszę dodawać gazu za każdym razem żeby ruszyć bez gaśnięcia auta?

2. Jak np. dojeżdżam do ronda na 3 i robię redukcję na 2, trzymam sprzęgło i odpuszczam bez dodawania gazu to auto wchodzi czasem w tryb awaryjny.

 

Co może być ewentualnym problem? Myślę nad przepływką, ale dopiero jutro jadę na diagnostykę i chciałbym mieć jakiś pogląd na sprawę, żeby mi nie wciskali czasem jakichś tam farmazon.

z góry dzięki za pomoc

Opublikowano

1. P\eczyść cały układ dolotowy, komputer

2.Jaki tryb awaryjny? masz chyba manuala? chodzi Ci o zapalanie check engine?

Opublikowano

Raczej bez kompa się nie obejdzie. Poszukaj w swoim regionie kogoś z forum co ma kompa, albo zapytaj się w okolicy kto się zajmuje diagnostyką. Jest tyle czujników i elektroniki, że można mówić i mówić. Komp będzie najtańszym rozwiązaniem.

U mnie można ruszyć ze sprzęgła bez dodawania gazu. mam ten sam silnik

Opublikowano
1. P\eczyść cały układ dolotowy, komputer

2.Jaki tryb awaryjny? masz chyba manuala? chodzi Ci o zapalanie check engine?

tak check engine, ale jak dodam gazu to auto wraca do życia, wspomaganie zaczyna trybić. Jutro jadę na kompa i powinienem się dowiedzieć co tam boli. ale chciałbym wiedzieć też jakieś możliwości żeby nie chcieli mi wkleić że abstrakcyjnie np. konieczność wymiany połowy silnika.

 

Co do tego startu to też właśnie dziwne, bo wieloma autami zdarzało mi się jeździć i z przeważnie auta na półsprzęgle same sie zaczynały toczyć, bez dodawania gazu, a tu mu obroty z ok. 1000 spadają i off- dziwna checa.

Opublikowano
Pracuje na wszystkie garki?

nie wiem, nie byłem na diagnostyce jeszcze, ogólnie pracuje równo, jak go pocisnę do 4-6 tyś to pięknie brzmi, nie wiem jak sprawdzić na ile garów lata, mam nadzieję, że jutro będę w stanie się podzielić pełniejszą info po podpięciu pod PC.

Opublikowano
To się czuje. Jak masz z tym problem to pomaga jazda np wzdłuż jakiegoś murku, bloku. Szyby w dół i przyśpieszasz z niskich obrotów. Jak słychać przerywanie to sygnał że nie pali na wszystkie cylindry.
Opublikowano
To się czuje. Jak masz z tym problem to pomaga jazda np wzdłuż jakiegoś murku, bloku. Szyby w dół i przyśpieszasz z niskich obrotów. Jak słychać przerywanie to sygnał że nie pali na wszystkie cylindry.

auto posiadam 3ci tydzien, przy przyśpieszaniu nie słychać było żadnych przerywań stuków poza tych wywoływanych stanem naszych dróg. Ogólnie jak się go rozpędza to jest git, problem jest przy ruszeniu bez używania gazu, lub przy redukcji przy wjeździe na rondo tzn, z 3na2 wcisnięty pedał sprzęgła i przy puszczaniu bez dodani gazu się włącza (nie zawsze)check engine, ale po dodaniu gazu ciągnie dalej.

Opublikowano
spalanie poznań-słupsk ok.(300km) było 8.8, miasto 13-14. ogólnie na długiej trasie tak nie było, tylko temat z ruszaniem był. robi mi się z tą redukcją np. jak jadę na trening ok 3km, a wcześniej auto stoi pod domem parę H. Nie wiem czy to od skrzyni może coś być czy tak jak myślę z tą przepłwką sugerując się opisem w tym temacie, gdzie objawy się pokrywają po części z moimi, ale niestety ja nie mam m5. http://www.mforum.com.pl/viewtopic.php?t=1865
Opublikowano
spalanie poznań-słupsk ok.(300km) było 8.8, miasto 13-14. ogólnie na długiej trasie tak nie było, tylko temat z ruszaniem był. robi mi się z tą redukcją np. jak jadę na trening ok 3km, a wcześniej auto stoi pod domem parę H. Nie wiem czy to od skrzyni może coś być czy tak jak myślę z tą przepłwką sugerując się opisem w tym temacie, gdzie objawy się pokrywają po części z moimi, ale niestety ja nie mam m5. http://www.mforum.com.pl/viewtopic.php?t=1865
Opublikowano
przydałby się ktoś doświadczony z okolic Słupska. na komputrze, myślę że nie zbyt profesjonalnym do BMW wyszło ze jest błąd na cewce przy 5tym zaworze
Opublikowano
No i tak podejrzewałem, że może być coś z cewką. Szkoda, że nie podmieniłeś cewki i znowu nie zobaczyłeś błędu czy cylinder się zmienił wiedział byś na 100% że to cewka zapłonowa. MOżesz pojechać na szrocik i pogadać, że podejrzewasz cewkę i jak będzie ok to kupujesz. (najwyżej stracisz te 50zł na używce) 5 cewka to druga licząc od szyby przedniej. Wymiana banalna zrobisz to na miejscu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.