Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie,

 

niby dubluje temat z działu e46 ale zależy mi na jednoznacznej odpowiedzi (a może takiej nie ma ;). Jak coś to admin scali/pozostawi oba.

Chciałbym podładować akumulator i wyjąć go z samochodu na 24-48 h. Samochód był "grzebany" NCS'em... xenony, kierunki+sygnał... może coś jeszcze... i teraz pytanie: czy to kodowanie zostanie skasowane do "domyślnego" dla danego sterownika?

 

Jak dla mnie to bez sensu... jak to sidzi w nieulotnych EPROMach to niby jak? Niemniej jest sporo tematów o problemach z EWS,LSZ itp... czyżby tańcząca linia K/L przy odłączaniu/podłączaniu potrafiła namieszać?

 

Jednym słowem... kodowanie zniknie/zostanie?

Opublikowano
ja osobiscie odłączałem nie raz i to nie w jedenym bmw i nigdy nic nie zniknęło. tak że śmaiło możesz odłączyć i nic się nie stanie. a jak chcesz mieć pewność to zapisz sobie wszystki modułu i w razie "W" podmieniesz ale tak jak mówie ja odpinałem aku i nigdy nie miałem problemów. jedynie to kasuje sie zegarek i licznik km średnie spalanie i tyle :)
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Jako update napisze, że oczywiście nic się nie skasowało... ale po ponownym podłączeniu akumulatora światła/klakson przy otwieraniu/zamykaniu nie działały do momentu pierwszego odpalenia silnika (takie dziwy...).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.