Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, jestem szczesliwym posiadaczem e36 320i coupe 92r.

niestety teraz po zimie mialem ostatnio problemy z ukladem chlodzenia... Mianowicie ubywalo mi plynu a nigdzie nie bylo na chlodnicy wycieku.

teraz po jakims czasie gdy postanowilem odpowietrzyc uklad, zaywazylem ze przy nabieraniu temperatury i mam wyciek w aparaturze sekwecji gazu. Nie mam pojecia o co chodzi, czy jest to wina jakiejs uszczelki czy tez da sie to jakos wyregulowac. Chcialem zaznaczyc ze miewalem od jakiegos czasu problemy zwiazane z nagrzewaniem sie nawiewu w aucie. Przy jezdzie lecialo cieple lecz gdy stalem badz jechalem wolno nawiew nagle robil sie zimny, ale chyba jest to wina uciekajacego ciagle przez aparature plynu chlodniczego... Jestem zielony w sprawach mechaniki, typowym samoukiem na zasadzie prob i bledow sie ucze lecz nie chcialbym uszkodzic czegos totalnie w swoim samochodzie dlatego postanowilem siegnac tutaj porady, tutaj zapewne ludzie znaja sie lepiej niz ja:)

Dodaje rowniez zdjecia aparatury i miejsca zauwazonego wycieku plyny chlodniczego. Nie jest to wyciek od strony weza leczod drugiej gdzie ten plastik wchodzi do aparatury. Pozdrawiam i licze na pomoc z waszej strony;)

http://pics.tinypic.pl/i/00355/ot2azstbcthb_t.jpg

http://pics.tinypic.pl/i/00355/i55xw5hbt7ke_t.jpg

Opublikowano
Może spróbuj dokręcić te opaski, a jeśli nie trzymają to je wymień. Musisz dobrze obserwować którędy wycieka. Poza tym ten gaz to ktoś chyba na sztuke montował bo widać, że masz nie zły młyn. Parownik powinien być poniżej zbiorniczka wyrównawczego płynu chłodniczego...
Opublikowano
musisz jechać do gazowników niech ci uszczelkę wymienią ... a to że miałeś problem z ogrzewaniem, to była wina zapowietrzonego układu chłodzącego no i wyciekiem.
czarno... nisko... i szeroko...BMW Bokiem Możesz Wszędzie
Opublikowano