Skocz do zawartości

bmw e39 520i 150 km pojedyczy vanos falowanie obrotów


bugi81

Rekomendowane odpowiedzi

witam wszystkich jak w temacie mam problem w obrotami silnika na biegu jałowym w aucie jest sekw. na benzynie chodzi normalnie a na gazie falują obroty ale jak odepne przepływomierz to obroty sa ok i jak podepne to znow silnik zaczyna falowac czy to jest uszkodzony przepływomierz ? wymienilem swiece zapł.wtryski gazu po regeneracji i dalej to falowanie i gazownik ustawil gaz i nic nie pomoglo jak sie nagrzeje to jak by troche pomagało ?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no wiem juz ze to nie jest przeplywomierz bo wsadzilem od kolegi co ma takie same auto i tez ma gaz i jego przeplywka nic nie dala dalej to falowanie wlozylem moja przeplywke do kolegi i jest ok u niego a jego umnie nic nie zmienila a na inpie zero bledu na mojej czy na kolegi tylko od czasu do czasu mam na silniku w inpie blad tachosignal i niewiem co to za blad po skasowaniu nie wraca odrazu tylko po paru dniach ale dokladnie niewiem kiedy, wtryski mam valteka a parovnik zavioli sterownik stag 300-8 i to wszystko smigalo jak mazenie przez dwa i pol roku istalacja ma przejechane okolo 50tys.km gazownik mowi ze wszystko ok z jego strony sady niby tez chodz umnie sady na inpie maja warkosc 4.88 ale jak przygazuje to spada do 0.8 i wskakuje na 4.88 stoji i po jakims czsie zaczyna skakac ta wartosc czyli pracuja tak?

co mnie zaciekawilo ze w digidal chyba 2 na inpie vanos sie nie wlacza czyli ta czarna kropka jest caly czas biala nawet jak przygazuje ale to na postoju bo nie robilem pomiaru na drodze zastanawiam sie czy to nie czujnik walka rozrzadu a i jak jade rano i przelaczy sie na gaz i ja zgasze to jest zalana musze dlugo krecic zeby zapalila

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
witam ponownie was koledzy problem rozwiazany z falowaniem obrotow na gazie oczywiscie po wymianie swiec . parownika . prawie doszlo do wymiany cewek ale uporalem sie juz za wczas z falowaniem glopio sie przyznac ale powodem falowania byl przerwany przewod podcisnieniowy od regulatora listwy wtryskowej benzynowej :mad2: ten o srednicy 3.5 mm co idzie od kolktora sacego do regolatora na bezynie chodzila dobrze a na gazie chodzila zle 'falowala' po wymianie wężyka wszystko wrocilo do normy jak dawniej . i dobrze ;p zamykam temat pozdrownienia.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.