Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, jako nowy użytkownik tego forum na wstępie chciałbym się ze wszystkimi przywitać " Witajcie forumowicze :) ". Przeglądałem forum, pod kątem przekonania się do konkretnego modelu jednak wypowiedzi były różne jedni piszą "tak" a drudzy "tak" ( i odnoszę wrażenie , że cześć osób nie ma pojęcia o tym co czasami piszą ale nie o to chodzi ) a ja mam do was następująca prośbę..

W niedługim czasie przymierzam się do kupna BMW z serii 5 i zastanawiam się nad następującymi modelami. Z racji, że będzie to moje pierwsze auto ze stajni BMW jestem trochę zielony i wolę polegać na opiniach "starych" użytkowników własnie tej marki.

Oto moje propozycje i raczej nie ulegną one zmianie na inne modele:

Benzyna + LPG:

2.8+LPG

3.0 +LPG ( raczej taki egzemplarz ciężko dorwać i słyszałem złe opinie )

3.5 + LPG

4.4 + LPG

Diesel:

3.0

Oczywiście mowa tutaj o E39 528,540,530d.

Zależy mi na dynamicznej jeździe a zarazem ekonomicznej w granicach rozsądku :D

Wyposażenie w jakie celuje to: elektryka ( lusterka, szyby, fotele ), klimatronic.

Interesuje mnie tylko skrzynia manualna nie automat! Zależy mi na "w miarę" oszczędnej jednostce jeśli chodzi o spalanie. Tryb jazdy: będzie to głównie miasto, trasa również ale rzadziej, chciałem zaznaczyć, że moja noga nie należy do najlżejszych więc styl jazdy nie będzie raczej "emerytalny" ale bardziej szalony niż spokojny. Oczywiście nie wyobrażajcie sobie też, że but będzie ciągle w podłodze, ale zorientowani wiedzą o co chodzi. Celuje raczej w rocznik 1996-1999 bo na wyższy nie będzie mnie stać. Cena jaką będę mógł przeznaczyć na Bunię to do 13 000zł.

Interesują mnie:

Spalanie w cyklu miejskim/trasa

jazda spokojna/szalona

Wasze opinie na temat tego konkretnego modelu, awaryjność, na co uważać przy kupnie auta, co się psuje najczęściej, jakie są koszta eksploatacji, koszta części itp itd.