Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Przebieg mnie rozwalił...... :shock: :shock: :shock:

 

Masz rozkodowany vin:

 

Numer podwozia WBAAY71080FZ48788

Kod typu AY71

Typ 318I (EUR)

Typoszereg E E46 (4FL)

Seria 3

Rodzaj konstrukcji LIM

Układ kierowniczy LL

Drzwi 4

Silnik N42

Pojemność skokowa 2.00

Moc 105

Napęd HECK

Skrzynia biegów MECH

Kolor BLACK SAPPHIRE METALLIC (475)

Tapicerka STOFF JACQUARD/ANTHRAZIT (H9AT)

Data prod. 2002-09-05

 

Składanie Wyposażenie

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S210A DYNAMISCHE STAB. CONTROL (DSC) Dynamiczny ukł. przeciwpoślizgowy

S255A SPORT-LEDERLENKRAD Kierownica sportowa ze skóry z poduszką

S320A MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL Brak napisu modelu

S321A EXTERIEURUMFAENGE IN WAGENFARBE Zakr. wyp. zewn. w kolorze pojazdu

S354A GRUENKEIL-FRONTSCHEIBE Szyba przednia ziel. z klinem ziel.

S403A GLASDACH, ELEKTRISCH Dach przesuwno-uchylny, elektryczny

S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Dywaniki podłogowe Velours

S428A WARNDREIECK Trójkąt ostrzegawczy i apteczka

S431A INNENSPIEGEL,AUTOMATISCH ABBLENDEND Lusterko wewn. ściemniane automatycznie

S441A RAUCHERPAKET Pakiet dla palących

S473A ARMAUFLAGE VORN Podłokietnik przedni

S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC)

S520A NEBELSCHEINWERFER Lampa przeciwmgłowa

S521A REGENSENSOR Czujnik deszczu

S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatyzacja automatyczna

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S550A BORDCOMPUTER Komputer pokładowy

S661A RADIO BMW BUSINESS Radio BMW Business (C43)

L801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG Wersja krajowa Niemcy

S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Spis dealerów, Europa

S879A DEUTSCH / BORDLITERATUR Literatura pokładowa, niemiecki

S915A AUSSENHAUTSCHUTZ ENTFALL Brak konserwacji pokrycia zewn.

P972A COMFORT PAKET Pakiet komfort

 

Składanie Wyposażenie seryjne

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S548A KILOMETERTACHO Licznik kilometrów

S851A SPRACHVERSION DEUTSCH Wersja językowa, niemiecki

W razie pomocy pisać na PW,bo nie śledzę wszystkiego na bieżąco
Opublikowano

Witajcie.

Po wizycie i wstępnych oględzinach auta:

-robiony tylny błotnik

-nieorginalna przednia szyba

-niezamocowany przedni pas( przy światłach pod klapą silnika)- luźne śruby

-podejrzanie ładne przednie światła- jak nowe

- wg Aso BMW przebieg w marcu 2012r. wynosił 192 tysiące km teraz na liczniku jest nie całe 100 tyś co oznacza że książka serwisowa jest prefekcyjnie zrobiona aż miło popatrzeć...

 

Poza tymi szczegółami auto PEREŁKA :)

 

Pozdrawiam

Opublikowano
jombon, nie chce robić z siebie jakiegoś guru ale od razu wydawało mi się że książka podrabiana, jak porównałem ją z moją (widać że niektóre wpisy mają 10 lat a niektóre 5), a u tego gościa jakby było robione "na raz". Po kiego hoja zaniżał przebieg jak i tak był niski? przez to tylko stracił zaufanie kupujących. Jeszcze swoja drogą "bezwypadkowy" a malowany to nooorma
Opublikowano

Właśnie też zastanawiam się po co kręcić auto w takim stanie...

Nie dałem za wygraną i zaprowadziłem auto do mechanika.

Po ok 40 min stwierdził że auto nie jest warte uwagi. Nie podłączał nawet kompa żeby zgrać błędy.

Na początku zauważył pęknięte tylne tuleje wahacza, do wmiany odboje i osłony przednich amortyzatorów.

Podwoźie całe zaaplikowane "rudym" na czym połżono jakby czarny silikon( wydaje mi się że z przebiegiem ponad 200 tyś to chyba normalne?).

Cała instalacja elektryczna - od pojedyńczego przewodu do wiążek od komputera jest zawinięta taśmą izolacyjna i przypięta opaskami ( ktoś musiał bardzo długo nad tym siedzieć- ale slyszałem opnie że właśnie tak się regeneruje elektrykę i ciekawy jestem czy to prawda?

Oczywiście robiony był przód- nowy pas, światła.

Ogólnie auto nie warte 21 tyś ( sprzedawca nawet nie chce słyszeć o niszej kwocie- za dużo zainwestował w Plaka - taka jest moja teza bo BMW aż się lepi :) ).

Opublikowano
Właśnie też zastanawiam się po co kręcić auto w takim stanie...

Nie dałem za wygraną i zaprowadziłem auto do mechanika.

Po ok 40 min stwierdził że auto nie jest warte uwagi. Nie podłączał nawet kompa żeby zgrać błędy.

Na początku zauważył pęknięte tylne tuleje wahacza, do wmiany odboje i osłony przednich amortyzatorów.

Podwoźie całe zaaplikowane "rudym" na czym połżono jakby czarny silikon( wydaje mi się że z przebiegiem ponad 200 tyś to chyba normalne?).

Cała instalacja elektryczna - od pojedyńczego przewodu do wiążek od komputera jest zawinięta taśmą izolacyjna i przypięta opaskami ( ktoś musiał bardzo długo nad tym siedzieć- ale slyszałem opnie że właśnie tak się regeneruje elektrykę i ciekawy jestem czy to prawda?

Oczywiście robiony był przód- nowy pas, światła.

Ogólnie auto nie warte 21 tyś ( sprzedawca nawet nie chce słyszeć o niszej kwocie- za dużo zainwestował w Plaka - taka jest moja teza bo BMW aż się lepi :) ).

 

Widzę że nieźle przetrzepałeś ten egzemplarz, prawo powinno pozwolić co najmniej palnąć takiego uczciwego sprzedawce :duh:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.