Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam , od czasu kupna 750tki, mam problem z obrotami. Faluje, jeżdzi do 20km/h , czasami potrafi zgasnąć.

Pomocy ! :(

Opublikowano
Nie nie było. Podobno swiece wymienione były . W czym szukać problemu ?
Opublikowano
Przyczyn moze być wiele kolego.Zrób diagnostykę i wtedy się coś wyjaśni a tak to wróżenie z fusów :D
W razie pomocy pisać na PW,bo nie śledzę wszystkiego na bieżąco
Opublikowano

Wczoraj byłem, powiedzieli że za stówe, mogą sprawdzić błąd kontrolki na liczniku. A dlaczego tak się dzieje z silnikiem, to komputer im nie powie.Na liczniku nic się nie zapala, podstawowe zespoły , takie jak : ASC, ABS, tempomat itp działa.

Chyba będę musiał zacząć od odm, cewki, kable i najgorsze w V12 świece. Popytam jeszcze elektroników.

Jak błąd naprawie, dam znać i napisze co było przyczyną.

Pozdrawiam

Opublikowano
Wczoraj byłem, powiedzieli że za stówe, mogą sprawdzić błąd kontrolki na liczniku. A dlaczego tak się dzieje z silnikiem, to komputer im nie powie.Na liczniku nic się nie zapala, podstawowe zespoły , takie jak : ASC, ABS, tempomat itp działa.

Chyba będę musiał zacząć od odm, cewki, kable i najgorsze w V12 świece. Popytam jeszcze elektroników.

Jak błąd naprawie, dam znać i napisze co było przyczyną.

Pozdrawiam

Dzisiaj, poszłem odpalić bunie, jak zwykle to samo ... otworzyłem maske, odłączyłem kostke z lewego przepływomierza i samochód zgasł :shock: z drugim było dobrze bez zmian, wie ktoś co jest grane ?

Opublikowano
Więc tak byłem na kompie, nic nie wykazał skubany :mad2: Przyjechałem do domu , ledwo co dojechałem . Po przyjechaniu kontrolka EML się zapaliła i się pali. Co to jest ta kontrolka EML ? Czytałem że to przepustnice elektroniczne w 750i, ale nie wiem dokładnie. Czy to mogą być przepustnice lub któraś z nich ? :mad2:
Opublikowano
Dobra wszystko już wiem. Byłem dziś też na komputerze, GT1 wykryło 2 sondy że są zepsute, w czwartek kupie, to w poniedziałek / wtorek będzie na warsztacie, potem dam znać, czy cokolwieg się zmieniło. Pozdrawiam :wink:
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Doszłem do sedna sprawy. Po wymianie sond na orginalne Bosch, przestało falować. Pierwszy tydzien, byłem w błędzie bo auto nie wchodziło na obroty. Wczoraj na noc , odłonczyłem akumulator.Przyszłem dzisiaj i o dziwo, obroty stoją jak powinne, silnik ma warkot , mniej dymu z rury, wchodzi na obroty :)

Wreszczie doszłem do błędu, teraz biore się za klocki i zawieszenie.

I to kolejny dowód, że e32 750i nie jest drogie w utrzymaniu, trzeba tylko mieć na benzyne :mrgreen:

Temat do zamknięcia

Pozdrawiam :cool2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.