Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam ,instalacja stag 300 (parownik Easy jet) , problem jest taki , czasami przy bardziej agresywnej jeździe zmienia mi z gazu na benzynę i słyszę taki " pisk" z przełącznika gazu-benzyny , częściej występuję to na niedogrzanym silniku , ale również na nagrzanym silniku. auto e36 316i m43. Podkreślę że w lato nie było takiego problemu , wystąpił on od czasu gdy stało się chłodniej o ile może mieć to wpływ.
Opublikowano
no reduktor zamarza, o co oczywiście łatwiej zimą hehe; raz mi się to zeszłej zimy też stało, mocno wcisnąłem niedługo po odpaleniu rano i przerzucił na benzynę z powrotem
Opublikowano
no reduktor zamarza, o co oczywiście łatwiej zimą hehe; raz mi się to zeszłej zimy też stało, mocno wcisnąłem niedługo po odpaleniu rano i przerzucił na benzynę z powrotem

 

dokładnie , ostatnio miałem dłuższy wyjazd i przy szybszym wyprzedzaniu też to się dzieje , jest możliwość zrobienia tego ? a i jeszcze dzwoniłem do warsztatu w okolicach , za podłączenie pod kompa i sprawdzenie błędów oraz ponowne ustawienie gazu krzyczą 90 zł , to dobra cena ? dokładniej jest to ten warsztat: http://www.zamel.com.pl/pl/news

Opublikowano
Myślę, że najlepiej do gaziarza, który Ci to instalował - a już najlepiej, jeśli masz jeszcze gwarancję. Ewentualnie zapytaj na lpg-forum, albo poczekaj tu na zdanie kogoś bardziej ogarniętego. Ja nie wiem po prostu czy tu regulacja wystarczy czy trzeba parownik zmienić, bo ten po prostu nie wydala. Tzn. przy naszych małych w końcu motorkach praktycznie każdy powinien dawać radę, o ile jest sprawny i dobrze zamontowany. Mi zdarzyło się to dosłownie raz, więc nie robiłem z tego powodu problemów. I to dopiero przy mocnym przyspieszaniu, na czerwone pole. Przy szybszej jeździe na autostradzie mi to się nie zdarzyło, ale też staram się tam nie przyspieszać gwałtownie. Nie wiem czy 90 zł za samą diagnozę to mały czy dużo, zakładu też nie znam, ale wyglądają porządnie.
Opublikowano
Do gazownika to bym musiał jechać na zachód , ogólnie z tym gazem jest jedna wielka zagadka , był on założony w 2007 roku Niemczech , parownik z tego co jest napisane to Easy JET , papiery mam Niemieckie , ostatni właściciel mi polecił właśnie ten warsztat bo sam do nich jeździł , i mówił że owy gaz to " stag 300 " jest kilka innych problemów z nim nierówno on chodzi na postoju ze strony silnika tego nie słychać ale z wydechu tak , na dojeżdżaniu do np. skrzyżowania na sprzęgle to obroty falują od 700-1000 , czasami jak auto jest niedogrzane, albo jak kto woli nie ostygnięte , to ciężko pali , jak by się gubił i nie wiedział z czego palić , lecz gdy rano go odpalam na zimnym to bez problemu , na ciepłym silniku również bez problemu. Więc trochę się nazbierało tego , teraz tylko myślę na jaką kwotę się przygotować i mniej więcej na czym stoję :evil:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.