Skocz do zawartości

Valvoline 5w50 i normy ACEA


siL

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
A dlaczego chcesz zalać olej o takiej lepkości ? Wiedz że w zimie nie jest rewelacyjny podczas porannego rozruchu, jeśli chcesz olej który posiada odporny na zerwanie film olejowy w wysokich temperaturach (czyli podczas piłowania silnika) to lepiej zalej jakiś 0W40 ze specyfikacją LL-01. 5W50 nadaje się bardziej do jakiś wyścigów, driftu a nie do normalnej jazdy.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zalałbym go na lato.. chciałbym zalać 5W50, a docelowo wręcz 10W60 - podobno M54 znaczy Motorynka54 bierze ich mniej. Szczerze mówiąc to mam dylemat czy lać powyższe, czy też może totala 5W40 z LL01 za 89 zł. I tak żre i tak żre.. Miałem BMW 5W30 LL04, teraz Mobil 0W40 LL01 i jest poprawa.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Taki urok silników M54, z tego co słyszałem to wielu osobom bierze olej. A jak tam u Ciebie z odmą ? Skoro chodzi Ci o ubytki oleju to ja bym spróbował zalać taki który ma najmniejszy współczynnik odparowania tzw. (NOACK) i takim olejem jest AMSOIL european car formula 5w-40, jeden z najlepszych olejów na świecie, http://zmienolej.pl/oferta/oleje/silnikowe/amsoil-5w40-100-synthetic-european-engine-oil-5l-detail Edytowane przez guzior2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.