Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

dziś postanowiłem zrobić logi dynamiczne mojego BMW silnik 3.0d 184km, wydaje mi się, że jest coś nie tak z turbiną (doładowaniem). Czy oprócz turbiny jest też jeszcze coś niewporządku? Prosiłbym o przeanalizowanie tego przez kogoś kto to ogarnia :)

 

Błędy z INPY, które przy kasowaniu powracają:

 

http://images37.fotosik.pl/1916/615451788214481bm.jpg

http://images34.fotosik.pl/513/bc0effd67635f1f2m.jpg

http://images49.fotosik.pl/1754/30fec428cd307880m.jpg

 

 

Logi dynamiczne 3 bieg i gaz w podłogę rozgrzany silnik 90 stopni: :? :?

 

2800 obr/min

http://images47.fotosik.pl/1675/fb12c6985b381894m.jpg

 

3680 obr/min

http://images40.fotosik.pl/1902/e2dc9308db85ad3bm.jpg

 

analog values 1 - log dynamiczny

http://images36.fotosik.pl/333/1545a1c4f665c4ddm.jpg

 

 

 

analog values 1 - wolne obroty

http://images46.fotosik.pl/1910/80cb3363a9780fd6m.jpg

 

 

analog values 2 - wolne obroty

http://images50.fotosik.pl/1808/0eb0fd825a16e580m.jpg

 

 

analog values 3 - wolne obroty

http://images33.fotosik.pl/518/90fc96c837294374m.jpg

 

 

analog values 4 - wolne obroty

http://images40.fotosik.pl/1902/e18fa6de3208df94m.jpg

 

 

analog values 5 - wolne obroty

http://images43.fotosik.pl/1689/a97e57b461a8a351m.jpg

 

 

Z góry dziękuje !!! :D :D :D :D

Opublikowano

Jakie masz objawy w aucie - co się dzieje?

Z logów wynika, że masz trzy błędy - ciśnienie doładowania, czujnik temperatury cieczy chłodzącej oraz błąd przekaźnika i/lub świec żarowych.

 

Z live data wynika, że masz niewłaściwe parametry przepływomierza. Wtryski ok, pompa wstępna ok. Ciśnienie na szynie również wg mnie jest ok.

 

Ktoś coś jeszcze dołoży?

Opublikowano (edytowane)
Ciężko mi to stwierdzić czy jest zamulony bo od początku kupna tak mam - przyzwyczaiłem się, ale wydaje mi się ze jak na 3 litrowy silnik to jest za slaba moc, do 2.5 tys jest muł trzeba dodac duzo gazu zeby "fajnie" dynamicznie przyspieszyl od 3 tys ciagnie dobrze. Silnik nie kopci, odpala normalnie, obroty nie faluja hmm, wezyk podcisnieniowy od EGR nie wytwarza cisnienia gdy go odlacze i przytkam palcem nie ma zadnego zasysania (przed odkreceniem kolektora zasysał), jutro zmienie wszystkie przewody podcisnieniowe. Czy pocąca się od oleju turbina to jakiś objaw jej niedomagania? brak wzdłużnych luzów na turbo, silnik nie bierze oleju, po wymianie wszystkich filtrów pozdrawiam Edytowane przez kymec
Opublikowano

czujnik temperatury cieczy chlodzacej ma cos wspolnego z podgrzewaczem wody czy to sam czujnik jest uszkodzony?

 

W sumie auto według testu nagrzewa się do 90 stpni a wskazówka i tak nie jest w pionie tylko 2-3mm przed..

Opublikowano

Kolego u Ciebie wogóle nie pompuje turbina, masz około 1 bar a powinno być powyżej 2 barów.

Sprawdź wężyki podciśnienia, zawór podciśnienia od turbiny oraz wogóle czy gruszka przy turbinie pracuje jak sie dodaje gazu na luzie.

Opublikowano
Problem rozwiązany, czujnik ciśnienia doładowania nie był w ogóle podłączony :? :? , wyczyściłem filterki na elektrozaworach - inne auto ;) :twisted: po podłączeniu pod komputer i skasowaniu starych błędów, nowe się nie pokazują, turbina ładnie pompuje i przepływka też :) :D :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.