Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

przeglądnąłem forum na temat pojawiającego się u mnie zjawiska. Kontrolka check engine, ASC i EML. Po podpięciu pod kompa wskazuje uszkodzenie mechaniczne silnika krokowego (na biegu jałowym jednak pracuje równo). Przy przyśpieszaniu szarpie lub na samym początku po wcisnięciu gazu wogóle nie przyspiesza. Taki błąd pojawił się mi ok 3 tygodni temu i zniknał po ponownym uruchomieniu silnika. Obecnie przy powrocie z pracy - ok 20km błąd (EML i ASC) pojawiał się ok 10 razy po każdorazowym gaszeniu silnika ( kontrolki EML i ASC znikały, natomiast check engine świecił się cały czas). Przypuszczam (jak to było w innych postach), że wina jest po stronie przepustnicy.

 

Moje pytanie brzmi:

Dlaczego po ponownym uruchomieniu silnika pracuje on normalnie i przyspiesza idealnie przez pare minut a potem sytuacja się powtarza? Chodzi o uszkodzenie mechaniczne? przechodzenie w tryb awaryjny? Ogólnie rzecz biorąc dlaczego dziwna praca silnika nie jest ciągła?

 

Pytanie jest bardziej związane z zasadą działania niż szukaniem rozwiązania problemu .

pozdrawiam i proszę o odpowiedź.

Opublikowano
Dla informacji - dzisiaj po odpaleniu silnika nie były widoczne żadne błędy. Kontrolki pojawiły sie dopiero po przejechaniu 20 km.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.