Skocz do zawartości

328 M52 Po wymianie termostatu nadal nie ma ogrzewania.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

wyglada jakby dmuchalo do kanalu wodnego.

bo jest sporo wody w oleju i za duze cisnienie w ukladzie chlodzenia. uszczelka pod glowica lub glwica peknieta. jak zdejmiesz glowice to wszystko bedziesz widzial. jak nie bedzie sladow na uszczelce trzeba sprawdzic glowice + porzadne czyszczenie dolotu.

Opublikowano

sprzedający zapewniał mnie że uszczelka lub głowica nie jest walnięta to było z jakieś 7 miesięcy temu i też tak napisałem w umowie bo wtedy też były takie objawy u niego zapewnił mnie ze to porostu od gazu może by go tak teraz pociągnąć do odpowiedzialności ?

A może przez to stracić na mocy silnik??

Opublikowano
Wydaję mi się, że jeżeli nie masz na umowie okresu gwarancyjnego (nie wiem jak to nazwać) to raczej nici z ciągnięcia odpowiedzialności. Ja wczoraj odebrałem moje BMW po wymianie uszczelki i rożnych innych pierdołkach... żal patrzeć w porfel :(
Opublikowano
Poleciłbym podjechać do warsztatu który dysponuję odpowiednimi miernikami, żeby sprawdzili czy uszczelka jest w porządku. Bo różnie to bywa może jeszcze głowica mieć mikropęknięcie i to już koszta następne (regeneracja bądź nowa).
Opublikowano
Stary.... jeżeli nie masz ogrzewania w środku to to jest priorytet do naprawienia.nawet jeśli masz uszczelkę padniętą masz mieć ogrzewanie w środku. Jeżeli tego nie naprawisz to nie masz co uszczelki wymieniać czy w ogóle czapki ściągać bo pójdzie znów . Wiem co mówię.nie napisałeś czy elektrozawór jest dobry .ściągłeś go ? Rozkręciłeś ,sprawdziłeś napięcie czy się dźwiga?. A nagrzewnice to podłącz pod wąż z wodą z kranu i sprawdzisz drożność bez problemu.Posłuchaj mnie a nie szukaj innej przyczyny.Najpierw wyeliminuj te czynniki potem zabieraj się za głowice.Elektrozawór nagrzewnicy i termostat to są 1sze rzeczy do wyeliminiowania
http://imageshack.us/a/img850/9757/z1i.gif
Opublikowano
.Najpierw wyeliminuj te czynniki potem zabieraj się za głowice.Elektrozawór nagrzewnicy i termostat to są 1sze rzeczy do wyeliminiowania

Powiem tak ogrzewanie wróciło ale zauważyłem że na wolnych obronach silnika słabnie (zaczyna dmuchać letnie nie ma intensywności takiego ciepła )a na wyższych obrotach leci ciepłe(chłodnica zastawiona tekturą ) !!! jak wymieniałem termostat to zauważyłem że ten oring gumowy był założony na odwrót jakiś mechanik pierwsza klasa sprawdzałem pompę wody i też wyglądała na nową myślałem potem że może wisko za bardzo chłodzi wymieniłem i nadal nic :? płyn w zbiorniczku nie maleje olej nie rośnie bez zmian początkowo poprzedni właściciel twierdził że to robi się od gazu powiem że to gaz jeszcze jest na mikserze nie mam sekwencji :oops: Przedtem miałem 7er i tam ogrzewanie bez zastrzeżeń po przejechaniu 2km leciało już ciepło w zimę -15'C :P

  • 5 tygodni później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.