Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Mój problem jest jak w temacie dochodzi bardzo głośny hałas podczas kręcenia kierownicą na postoju i podczas jazdy, lecz wspomaganie się nie traci. Po zajrzeniu pod samochód zobaczyłem minimalne "pocenie" się przy pompie wspomagania (dokładnie przy rolce napędzanej przez pasek wieloklinowy) niestety nie potrafiłem zlokalizować tego hałasu i raczej nie dochodził on z pompy. Korek wlewu płynu do wspomagania jest też non stop wilgotny nie wiem czym ma to jakieś znaczenie (oczywiście poziom płynu jest ok). Odkąd kupiłem moje e46:D ten układ nie chodził w sposób precyzyjny odnosiłem wrażenie jakby kierownica raz stawiała większy opór, a raz mniejszy (tak jakby wspomaganie działało raz z mniejszą siła, a raz z większą). Nie mam zielonego pojęcia co to może być.

Opublikowano

Jedź do mechanika na kanał. Miałem podobny problem.

Sprawdzaliśmy pompę, końcówki, wahacze a okazało się że to maglownica.

Opublikowano

opcje sa dwie -pompa lub magiel

pompy mająto do siebie że na postoju podczas kręcenia kierą 'hałasują" ( wydają dzwięki) ponieważ mają większy opór niż podczas jazdy

jednak u ciebie hałasuje podczas jazdy

zapodaj może te dzwięki

Opublikowano
byłem u mechanika obstawia pompe mam nadzieję, że to ta przyczyna tych dźwięków, koszt nowej maglownicy nieporównywalnie większy:P
  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.