Skocz do zawartości

E60 525d m57 177km Jak odkręcić wałki rozrządu?Nikt niewie?


Melonek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Opisze może swój problem. Po kupnie tego auta nigdy nie byłem zadowolony z pracy silnika. wolne obroty falowały.szarpanie silnika. czasami na zimnym podczas ruszania klepanie typowe dla wtrysku. Więc go po inpe i co się okazuje pierwszy wtrysk przelewa az do wykrzykników. Dalej allegro wymiana pierwszego wtrysku na używke kodowanie ima i co sie okazuje? dalej leje jak lał.Podmianka z trzeciego na pierwszy, kodowanie i zonk dalej przelewa. Kolejno allegro miernik ciśnienia kompresji. cylinder 1 18bar. 2 24bar. 3 26bar 4 24bar 5 24bar 6niestety nie sprawdzony ze względu na podejście. Wyjaśniło mi to sytuacje . Kompresja za słaba. Wydają się pierścienie zapieczone więc wziąłem się za rozbieranie i tu mam problem Jak odkręcić wałki rozrządu? w opisie TIS wałki są przykręcone po jednej śrubie typu torx. u mnie są inaczej montowane prawy pod pompą wakum nie posiada śruby typu torx jest tylko jak by plastikowa zaślepka z trzema małmi otworkami. a lewy trzy torxy około 6 lub 8mm. wydaje mi się żeby odkręcić wałeczek trzeba jeden trybik odkręcić tylko jak? a może oba wałki na raz się popuszcza i nie ma potrzeby odkręcania kółek? Prosze o jakies sugeste w tym temacie a moze jest gdzieś opis. Pozdrawiam Ech miałem kiedyś tdsa to wszystko wiedziałem. :D TIS http://tis.spaghetticoder.org/s/view.pl?1/08/14/70

foto http://www.fotoszok.pl/show.php/1349252_imag0610.jpg.html

foto http://www.fotoszok.pl/show.php/1349258_imag0609.jpg.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Uporałem się z tymi wałkami okazuje się że nie trzeba było odkręcać wcale trybów. Od razu stopki panewek i pięknie wyszły. Ponieważ już rozebrałem silniczek i wcale pierścionki nie były zapieczone a na tuleji cylindra widać jeszcze ślady po honowaniu fabrycznym skąd się wzieły takie rozbieżności w ciśnieniu kompresji? czy to normalne w tego typu silnikach? prosze podpowiedzcie mi jakie powinno być ciśnienia w barach na cylindrach? zaczynam mieć wątpliwości czy dobrze postąpiłem rozbierając ten motorek. sam już nie wiem dlaczego tak okrutnie przelewał ten pierwszy wtrysk.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.