Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam popiołem INPE i takie błędy wyrzuciło ,

 

4222 Gluehkerze Zylinder 2.Ansteuerung

4232 Gluehkerze Zylinder 3.Ansteuerung

Nie wiem ale myślę że to padnięte świece żarowe :?:

I jeszcze proszę zerknąć na to czy wszystko w porządku na zdjęciach , to jakieś wtryski?

http://images39.fotosik.pl/1861/a38c45568bbd3877m.jpg

 

http://images48.fotosik.pl/516/e71e3a04de30e009m.jpg

Opublikowano
dokładnie chodzi o swiece na 2 i 3 cylindrze
icon4.png
Opublikowano
dokładnie chodzi o swiece na 2 i 3 cylindrze

a to na zdjeciu ? czyli świece do wymjany :norty:

To selektywne obroty silnika na kazdym cylindrze przy rozruchu silnika-wygladaja na ok :cool2: zakres jest na polu zielonym-czyli w normie,u mnie jest w przedziale 828-831 rpm/min,no a swiece do wymiany-zalecaja wymiane wszystkich 4 od razu-ale w praktyce bywa róznie,zrobisz jak chcesz-ja wymienilbym komplet za jedna robota :mrgreen: :cool2:

icon4.png
Opublikowano
dokładnie chodzi o swiece na 2 i 3 cylindrze

a to na zdjeciu ? czyli świece do wymjany :norty:

To selektywne obroty silnika na kazdym cylindrze przy rozruchu silnika-wygladaja na ok :cool2: zakres jest na polu zielonym-czyli w normie,u mnie jest w przedziale 828-831 rpm/min,no a swiece do wymiany-zalecaja wymiane wszystkich 4 od razu-ale w praktyce bywa róznie,zrobisz jak chcesz-ja wymienilbym komplet za jedna robota :mrgreen: :cool2:

DziekiKota tak też zrobię wymienię wszystkie ,ale dziwne o silnik zapala z pierwszego i nic sie nie działo m żadnych bujań ani przerywania na zimnym silniku

Opublikowano

Czasem tak bywa-kolega ma podobnie i jezdzi tak ponad rok :duh: :nienie: :cry2: :mad2:

Przy wiekszych mrozach moze telepac buda przy odpalaniu=a przy bardzo duzych mrozach moga byc problemy z odpaleniem :(

A jak dbasz tak masz :D :cool2:

icon4.png
Opublikowano

To selektywne obroty silnika na kazdym cylindrze przy rozruchu silnika-wygladaja na ok :cool2: zakres jest na polu zielonym-czyli w normie,u mnie jest w przedziale 828-831 rpm/min,no a swiece do wymiany-zalecaja wymiane wszystkich 4 od razu-ale w praktyce bywa róznie,zrobisz jak chcesz-ja wymienilbym komplet za jedna robota :mrgreen: :cool2:

 

Ja mam tak samo obroty.

Co do wymiany, to świece żarowe podobno zawsze wszystkie się wymienia, a zaleca się wszystkie wtryski, a w praktyce jest jak jest ;P

Koszt niewielki, za jedną robotą można zrobić 4, a skoro 2 padły, to po co czekać aż kolejne dwie robić. Będziesz miał spokój na lata :cool2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.