Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

Panowie dzis byłem w serwisie BMW Premium Arena w Łodzi na wymianę filtra kabinowego i parę innych drobnych rzeczy,i poprosiłem doradcę serwisu aby spojrzał na auto od spodu.Zauważył że na łączeniu tylnej lewej półosi i mostu są ślady pocenia się oleju(chyba tego oleju z mostu). Stwierdził że do wymiany jest uszczelniacz mostu od strony półosi.Poprosiłem o wycenę naprawy tego uszczelniacza.Cena samego uszczelniacza to 65zł/szt więc pikuś w porównaniu z ceną samej robocizny,za wymianę jednego uszczelniacza zawołali 600zł,a Pan doradca oznajmił że takie rzeczy wymienia sie parami,więc dochodzi drugie 600zł co daje już 1200zł za samą robociznę.Chciałbym zapytać szanowne grono użytkowników "jedynek" czy mieli kiedyś taki problem i czy wymieniali ten uszczelniacz w serwisie??

 

Pozdrawiam

Opublikowano
w normlanym porządnym warsztacie wymiana filtra kabinowego wraz z filtrem węglowym kosztuje ok 150 zł ja tyle płaciłem w PiM Auto w krakowie. Ja mialem w swoim aucie drążek kierowniczy do wymiany, wyszło to przy zakupie samochodu. w ASO krzyknęli 1400 za jedną sztukę z robocizną. Ja zmieniłem oba (wsadziłem lemfordera) z geometrią za 650zł.

Z3 Coupe jest

Z4 Coupe jest

Opublikowano
No to musisz wymienic jak masz wyciek,a ile placiles za wymiana filtra kabinowego ?

 

 

Za wymianę wraz z filtrem zapłaciłem 240zł.

Wiem że muszę wymienić te uszczelniacze aczkolwiek nie uśmiecha mi się płacić 1200zł za samą robociznę,cena jest jak dla mnie wzięta z kosmosu....

 

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.