Skocz do zawartości

e39, termostat do M52 B25TU


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

mam do wymiany termostat, wskazówka "świruje" szczególnie przy szybkiej jezdzie ale ostatnio tez przy niekoniecznie szybkiej :)

 

Termostat mam z obudową i zastanawiam się, czy trzeba wymieniać cały ten moduł, czy wystarczy wymienić sam termostat.

 

Czy szanowne forum ma tutaj opracowane jakieś zalecenia na podstawie zebranych doświadczen? :)

 

Pzdr

 

WP

Opublikowano

Jeśli faktycznie masz problem z termostatem zmień od razu też obudowę. Ja ostatnio miałem pęknięcie i okazało się, że stara obudowa rozpadła się jak wafelek... Koszt żaden, a i tak będziesz grzebał.

Oczywiście, jeśli to faktycznie termostat...

PS. Odpowietrzenie! Poczytaj o tym :twisted:

Tanie w utrzymaniu BMW, to BMW dobrze utrzymane!
Opublikowano

Dzięki za odpowiedzi.

 

Mysle ze to termostat bo ma juz 6 lat. w tamtym roku troszkę świrował a teraz od razu widzę ze jest całkiem zle. im zimniej tym mniej sie dogrzewa. termostat w tym wieku to najbardziej awaryjny element całego układu.

 

Wisko nie jest zacięte, jestem tez świadom obecności pompki w układzie i odpowietrzanie mam pod kontrolą. Tę lekturę i zagadnienie przerobiłem szczególnie dokładnie po tym jak dwie nowe pompy rozszczelniły się po 2 tygodniach jazdy, bo pan "zawsze tak robię" meches odpowietrzał mi auto jak żuka.

 

Stawiam na termostat, kupuję z obudową, bo wprawdzie mam lutownicę do plastiku ale skoro piszecie ze ten plastik to rzepa to nie chcę lutować na środku drogi na mrozie :).

 

Pozdrowienia

 

WP

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.