Skocz do zawartości

Problem z xenonem 520I


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!!!

 

Mam problem z lewym światłem (xenonem). Problem polega na tym, że kiedy włączam światła zdarza się, że zapali się i za chwile gaśnie. Zamieniłem żarówki i dalej jest to samo, kiedyś miałem problem taki, że odpalał mi się normalnie, ale mrugał i po jakimś czasie gasł i to byłą wina przetwornicy tutaj jeżeli się zapali to nie gaśnie wszystko:/ Wskazywało na żarnik, ale jednak to nie to czy to może być tylko przyczyna znowu przetwronicy czy czegoś innego? Z góry dzięki za pomoc :)

Opublikowano
I jeszcze pytanko czy może być wina jakiś drgań bo z drugiej strony gdzie jest przykręcona żarówka to leży sztywno tylko tak,żeby ustawić światła automatycznie natomiast z tej co mi gaśnie jest luźniejsze.(chodzi mi o to co jest przykręcane na 3 śruby torksowe).
Opublikowano

Wydaje sie ze przetwornica , ale wiem tez ze pogoda potrfi robic cuda ,wilgoc itp. rozumiesz zima idzie :wink:

U mnie wczesniej czasem 1 ksenon zamulal ,potrafil sie wlaczyc po 5 minutach ,nic nie robilem -czekalem spokojnie , a teraz wszystko gra ,startuja 2 bezproblemowo tylko jak dlugo tak bedzie :wink:

"Bokiem Mijam Wszystkich " :D Bawarski Motor Warczy i Bardzo Mocno Wymiata

Moja bestia ;) http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=196786

Opublikowano
Tylko,że pierwszy objaw pojawił się w Sierpniu i teraz najgorzej jest kiedy auto stoi całą noc a rano chce odpalić i nic z tego ale po chwili się odpala, też widze różnice,że świeci tak jakby niebieskim kolorem a drugi xenon jasnym białym.
Opublikowano
A czy są jakieś zamienniki przetwornic? Na allegro widziałem,że najtańsza 200zł. A jak ma mi znowu pochodzić rok czasu to troszke lipka :/
Opublikowano
Ale co do tej wilgoci to może być coś z tym bo wtedy w Sierpniu auto jak rano odpalałem to było całe mokre bo stało w jakimś dziwnym miejscu i w sumie miałem z tym spokój aż do Jesieni hmmm :/
Opublikowano

Sprawdź kable między przetwornicami a palnikiem - może masz uszkodzone, wyrobioną wtyczkę itp. W BMW wszelkie kable i wtyczki są fatalnej jakości (jak na tej klasy auto) i lubią się przecierać i luzować.

Zamieniłeś palniki i nie było poprawy, to może jeszcze zamień stronami przetwornice - tak będziesz eliminował sprawne/niesprawne odcinki instalacji.

Opublikowano
Sprawdź kable między przetwornicami a palnikiem - może masz uszkodzone, wyrobioną wtyczkę itp. W BMW wszelkie kable i wtyczki są fatalnej jakości (jak na tej klasy auto) i lubią się przecierać i luzować.

Zamieniłeś palniki i nie było poprawy, to może jeszcze zamień stronami przetwornice - tak będziesz eliminował sprawne/niesprawne odcinki instalacji.

 

Tez dobry pomysl :cool2:

"Bokiem Mijam Wszystkich " :D Bawarski Motor Warczy i Bardzo Mocno Wymiata

Moja bestia ;) http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=196786

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.