Skocz do zawartości

M57 3,0dA sztanga turbo nieruchoma


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Przez długi okres czasu po odpaleniu silnika sztanga turbiny była zasysana tylko kawałek tzn nie szła do konca w dół, skutkowało to brakiem mocy w dolnych partiach obrotów. Zaworek n75 był podmieniany z auta która idzie jak samolot i obiaw taki sam czyli 5-7mm w dół i sztanga stoi w miejscu. Palcami ruszałem sztange w pełnym zakresie i przy wcisnieciu sztangi do oporu w dół na odpalonym silniku dało sie słyszec ze turbina dmucha mocniej czyli geometria raczej nie zapieczona. Postanowilem połączyc wężyki bezposrednio ten od turbo z tym który dochodzi do plastykowej gruszki(ominąłem n75 i plastikową gruszke), efekt podobny lecz ruchy sztangi były bardziej zdecydowane i energiczne. Po jakich 2-3min sztanga cofnęła sie do góry i już nie rusza sie w ogóle nawet po podłączeniu do pierwotnego stanu. Teraz mocy nie ma w ogóle ponieważ łopatki pozostały w pozycji zamknietej. Co sie stało? co sie zepsuło lu co popsułem? I jeszcze jedno pytanie: czy faktycznie sztanga turbo po odpaleniu silnika powinna isc maksymalnie na dół czy tylko kawałek
Opublikowano
ejjj naprawdę nikt nie co mogło sie wydażyć?
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Szkoda ze nikt mi nie pomógł w rozwiązaniu problemu ale udało mi sie samemu z tym uporac. Powodem była metalowa gruszka przy turbo, ktora przepuszczała podcisnienie i nie miała sily zaciągnąć sztangi do konca. Wymieniona wyregulowana i moc powróciła w pełnym zakresie. Temat zamykam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.