Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!Jest to moj pierwszy post wiec przepraszam za jakiekolwiek bledy...Kupilem sobie bunie e36 coupe z silnikiem M50 2.0(vanos) i chcialbym sie dowiedziec jaka jest norma obrotow przy zagrzewaniu silnika, w moiej podnosi sie do 1.000 ale dziwnie spadaja obroty w ciagu 5 sekund do 800 a silnik sie grzeje strasznie dlugo okolo 15 minut...Prosze o jakiekolwiek informacje na temat, dzieki z gory!!

 

viewtopic.php?f=68&t=120678

Opublikowano

Nie mam bladego pojecia jakie sa prawidlowe obr. na zimnym silniku ,wiem jedno ze chwile chodzi na automatycznym ssaniu :wink: bez ssania cos kolo 700-800tys.

15 min. Ci sie rozgrzewa na biegu jalowym ? Przy tej temperaturze na zewnatrz to wydaje mi sie normalne. Jesli w trakcie jazdy skazowka stoi w pionie ,masz cieple ogrzewaniie to czego sie czepiac :nienie:

Ja zawsze :!: czekam az skazowka ominie niebieskie pole wtedy ruszam i tez bez agresji poki nie osiagnie normalnej temp. roboczej :D

"Bokiem Mijam Wszystkich " :D Bawarski Motor Warczy i Bardzo Mocno Wymiata

Moja bestia ;) http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=196786

Opublikowano
Nie mam bladego pojecia jakie sa prawidlowe obr. na zimnym silniku ,wiem jedno ze chwile chodzi na automatycznym ssaniu :wink: bez ssania cos kolo 700-800tys.

15 min. Ci sie rozgrzewa na biegu jalowym ? Przy tej temperaturze na zewnatrz to wydaje mi sie normalne. Jesli w trakcie jazdy skazowka stoi w pionie ,masz cieple ogrzewaniie to czego sie czepiac :nienie:

Ja zawsze :!: czekam az skazowka ominie niebieskie pole wtedy ruszam i tez bez agresji poki nie osiagnie normalnej temp. roboczej :D

 

Aha...no to trudno, musze sie przyzwyczajc do Polskiego klimatu poniewaz mieszkalem w Grecji :) Jak 15 minut na rogrzewanie silnika na jalowym w Polsce przy takiej temperaturze to norma no to ok...Ale jednak boje sie ze moze byc jakis problem albo z automatycznym ssaniem albo z czyms innym, bo nawet przy cieplym silniku mam 600tys Obr.Dzieki za odpowiedz! :D

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Chodzi równo i płynnie?? Nie drga, nie szarpie. Wszystko OK.

Kto rozgrzewa silnik na postoju?? O ile nie ma -30 stopni, to po prostu odpalasz i jedziesz. Raz ze auto mniej pali, dwa ze równomierniej się rozgrzewa wszystko i skrzynia i most. Stanie i czekanie aosiągnie temperature, sory ale to jakas pomyłka....

 

PZDR>

Opublikowano
Chodzi równo i płynnie?? Nie drga, nie szarpie. Wszystko OK.

Kto rozgrzewa silnik na postoju?? O ile nie ma -30 stopni, to po prostu odpalasz i jedziesz. Raz ze auto mniej pali, dwa ze równomierniej się rozgrzewa wszystko i skrzynia i most. Stanie i czekanie aosiągnie temperature, sory ale to jakas pomyłka....

 

PZDR>

 

No wlasnie tak jak mowisz, chodzi plynnie i rowno bez zadnych problemow,nie drga i nie szarpie chodzi gladko!I to mnie zdziwilo...Ale mam jeszcze jeden problem i moze tym sie wyjasni cala sprawa,przy odpalaniu na zimno czasami ciezko odpala, odpala za drugi i za trzeci raz i jakos smieszno bo obroty przy "problematycznym" odpalaniu sie podnosza chwilowo od 100 do 800 zamiast dojsc do 1200 i spadac, ale to tez nie zawsze sie dzieje, mysle ze to problem z wtryskami i zawioze je na oczyszczanie a po drugie sprawdze cisnienie paliwa co dochodzi do listwy...A co do rogrzewania silnika jazda no to nie wiem, czytalem o tym w automoto gazecje czy gdziestam i proponowali tak robic...Mojm zdaniem silnik inaczej pracuje jak jest na jalowym bo nie ma obciazenia, jak ruszysz autem to juz dodajesz mu obciazenie przez biegi do dyferencjalu na poloski i na koniec na kola, wiec to nie jest to samo. :wink: Ale jak tak ma byc to poco by produkowano auto z programem na rozgrzewanie silnika :wink:

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.