Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam dopadła mnie kolejna usterka ;(

po nagrzaniu silnika samochód słabnie w 15-20% mocy poprostu jak na zimno po przekroczeniu 2 tys obr. autko po załączeniu turbiny wyrywało do przodu, to na ciepłym silniku praktycznie tego nie czuć. ekonomizer (czy jak go tam zwą ) wskazówka na maxa a samochód bardzo słabo się buja :( a co najgorszę w trakcie tego przyśpieszania silnik inaczej pracóje jakoś głośniej klekcze czy coś wtym stylu. na jalowym biegu silnik bardzo ładnie sie kręci, pracuje dużo ciszej

co morze być przyczyną ? a najgorsze, że dołacza sie ta brzytka praca silnika. morze sie ktoś spodkał z takim przypadkiem??

Opublikowano

Nad morzem brzytko pracóje... Może to wpływ wilgoci :?:

Zdiagnozować, live data w INPA...

Pozdrawiam, ///M5

http://i228.photobucket.com/albums/ee124/areckim5/bmw_2000_m5_05.jpg

Opublikowano
błędy chodzą po ludziach :) co do wtrysków to wydaje mi się że nie mają nic do gadnia bo jesli jeden by padł to by nierówno chodziła, a jęsli by któryś lał to by waliła dymem niebiańskim z zapaszkiem ropki sytej a tu z rury dumka jakiego kolwiek brak
Opublikowano
no i po kłopocie :) przetarty przewód podciśnieniowy co powodowalo że w momęcie kiedy po nagrzaniu silnika elektrozawór chcąć zamknąć egr zabierał cisnienie dla uruchomienia turbo. wymiana wszystkich przewodów pomogła

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.