Skocz do zawartości

E38 M52b28 szpilki glowicy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

czy to prawda ze w tych silnikach jest aluminiowy blok i szpilki maja tendencje do wyciagania sie ?

jestem na kupnie takiego modelu i chcialbym sie dowiedziec cZegos o tym

teram mam e34 535 ...silnik nie do zdarcia wiec mam obawy czy zmieniac autko

M52 jest na pojedynczym wanosie chyba

Pozdrawiam
Opublikowano

Każde zdjęcie głowicy ma swoje następstwa w tych silnikach czyli wymiana szpilek i wymiana śrub. Poczytaj książki z materiałoznawstwa i popatrz na rysunkach jak taka szpilka wygląda po dociągnięciu do odpowiedniego momentu po rozkręceniu a jak wygkądał gwint przed.

Dlatego mechanicy co się podejmują ściągania głowicy bez nawet i śrub to takim należy podziękować. Aluminium to nie jest coś czego należy unikać M52 to również pancerne silniki. Należy tylko dbać o układ chłodzenia. Silniki przy odpowiedniej eksploatacji robią po mln km.

Opublikowano

wiem ..tylko slyszalem ze potrafia puszczac i uszczelke szlag trafia

nie chce mi sie w to wierzyc ale wole spytac posiadaczy tych silnikow

czyli ze nie mam sie czago obawiac

Pozdrawiam
Opublikowano
Same z siebie nie puszczają. Są to bardzo trwałe silniki. Głowica jak i blok są długie i nie sprzyjają temu zmiany temperatur 1-6 cylindra a więc tylko dbać o układ chłodzenia, nie pałować silnika jak to niektórzy robią na zimnym i będzie ok. Swoją drogą widzę pod domem e36 która zima nie zima jest odpalana i wkręcana ile się da. Ma kilka lat stażu u tego właściciela i żyje. Silnik ten sam tylko mniejszy litraż, ale trwałość ich jest taka sama.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.