Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich!

 

Ostatnio miałem dość dziwną przypadłość i postanowiłem założyć ten temat aby podzielić się doświadczeniem.

 

Problem objawiał się w chłodne poranki raz na kilka dni. Polegał on na tym, że auto rano zapalało "od strzała" (jak zawsze) i po 6-8 sek. gasło. Zero dymu lub innych dziwnych objawów. I tak na okrągło. Jak się już silnik zagrzał (czyli po 30 minutach walki), to nie gasł, ale wykazywał absolutny brak mocy. Komputer nie pokazywał żadnych błędów (oprócz klocków hamulcowych ;) ). Mechanicy jak to mechanicy, najlepiej zwalić na pompę wtryskową, albo cefkę pompy za 1000zł, a co lepsi to na świece żarowe :duh: . Na szczęście nie dałem się nabrać na te bzdury bo winowajcą okazał się EGR. Zawór otwierał się zaraz po rozruchu i wpuszczał do silnika bogate spaliny z silnika chodzącego na ssaniu. Po zdjęciu wężyka z zaworu problem ustępował natychmiast. Później się okazało, że cały problem stworzył facet, który naprawiał chłodnicę. Zdjął wężyk sterujący żaluzją chłodnicy i wepchnął go do wychodzącego na zewnątrz wężyka pod zbiorniczkiem płynu chłodzącego :mrgreen: . Po założeniu wężyka na swoje miejsce, wszystko działa prawidłowo.

 

Mam nadzieję, że ta wiedza przyda się komuś, kto ma podobny problem i poszuka spadniętego wężyka, zanim pozwoli mechanikowi grzebać w pompie ;)

 

Pozdrawiam! Dawid.

Opublikowano
Witam , mam pytanie - chodzi o pompę wtryskowa do E39 525 TDS 98 rok , czy są tego różne modele czy pasuje każda , tak się stało ze moja padła i nie wiem jaki model kupić . Jeśli ktoś jest w temacie , proszę o pomoc.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.