Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam kilka pytan pierwsze to falujace obroty po odłączeniu regulatora biegu jałowego (silnik krokowy) obroty uspokajają sie i są w normie

 

filmik przedstawia prace silnika z podłączonym regulatorem biegu jałowego na benzynie to samo dzieje sie tez na gazie

https://picasaweb.google.com/108585535173117188328/26Wrzesnia2012#5792461631060007586

 

2 pytanie od czego jest ten kruciec zasysa tedy powietrze znajduje sie on w kolektorze ssacym i gdy nie jest zaslepiony obroty nie faluja a jak sie zatka zaczynaja falowac(przy podłączonym regulatorze biegu jałowego a jak jest odłaczony to kruciec zatkany obroty ok 900-1000 nie faluja a odetkany ok 1300)

WP_000497.jpg

tu odetkany zdjecie z przybliżenia

 

WP_000496.jpg

 

a tak teraz jezdze

WP_000495.jpg

Opublikowano
a i jeszcze jedno z rana na zimnym silniku auto ciężko pali na benzynie właściwie to wogle nie pali a na gazie elegancko

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.