Skocz do zawartości

E60 525 VIN WBANJ51090B431551


Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze

Wyposażenie

 

Składanie Dane pojazdu

Art.

 

Wartość

Numer podwozia WBANJ51090B431551

Kod typu NJ51

Typ 525D (EUR)

Typoszereg E E61 ()

Seria 5

Rodzaj konstrukcji TOUR

Układ kierowniczy LL

Drzwi 5

Silnik M57/TU

Pojemność skokowa 2.50

Moc 130

Napęd HECK

Skrzynia biegów AUT

Kolor CARBONSCHWARZ METALLIC (416)

Tapicerka STOFF/LEDER FLASHLIGHT/ANTHRAZIT (GAAT)

Data prod. 2005-03-17

 

Składanie Wyposażenie

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S1CAA SELEKTION COP RELEVANTER FAHRZEUGE Selektion COP relevanter Fahrzeuge

S205A AUTOMATIC GETRIEBE Automatyczna skrzynia biegów

S226A SPORTLICHE FAHRWERKSABSTIMMUNG Sportowe dostosowanie podwozia

S261A SEITENAIRBAG FUER FONDPASSAGIERE Poduszka bocz. pasaż. na tyln. siedz.

S2NPA M LM R. DOPPELSPEICHE 135 M NOTLAUF Obr. BMW ze st. le. M podw. spr. 135

P337A M SPORTPAKET M Pakiet sportowy

S339A SHADOW LINE Shadow-Line

S386A DACHRELING Reling dachowy

S417A SONNENSCHUTZROLLO HINTERE TUERSCH. Roleta przeciwsłoneczna drzwi tylna

S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Dywaniki podłogowe Velours

S428A WARNDREIECK Trójkąt ostrzegawczy i apteczka

S430A INNEN-/AUSSENSPIEGEL AUT.ABBLENDEND Lust. wew./zew. z automatyką przyciemn.

S431A INNENSPIEGEL,AUTOMATISCH ABBLENDEND Lusterko wewn. ściemniane automatycznie

S438A EDELHOLZAUSFUEHRUNG Wersja z drewna szlachetnego

S481A SPORTSITZE FUER FAHRER/BEIFAHRER Fotel sportowy

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S488A LORDOSENSTUETZE FAHRER/BEIFAHRER Podparcie lędźwi kierowcy i pasażera

S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera

S502A SCHEINWERFER-WASCHANLAGE Spryskiwacze reflektorów

S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC)

S522A XENON-LICHT Światło ksenonowe

S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatyzacja automatyczna

S540A GESCHWINDIGKEITSREGELUNG Tempomat

S605A TELEMATIK VORBEREITUNG Instalacja Telematik

S607A TELESERVICE VORBEREITUNG Instalacja Teleservice

S609A NAVIGATIONSSYSTEM PROFESSIONAL System nawigacji Professional

S612A BMW ASSIST BMW Assist

S616A BMW ONLINE BMW Online

S620A SPRACHEINGABESYSTEM Wejście głosowe

S633A HANDY VORB. BUSINESS/BLUETOOTH-SCH. Instalacja tel. kom. Business

S677A HIFI SYSTEM PROFESSIONAL System HiFi Professional DSP

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S698A AREA-CODE 2 Area-Code 2 do DVD

S710A M LEDERLENKRAD M Kierownica skórzana

S715A M AERODYNAMIKPAKET Pakiet areodynamiczny M

S775A INDIVIDUAL DACHHIMMEL ANTHRAZIT Podsufitka antracyt

P7RNA DRIVERPACKAGE Zestaw kierowcy

L801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG Wersja krajowa Niemcy

S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Spis dealerów, Europa

S879A DEUTSCH / BORDLITERATUR Literatura pokładowa, niemiecki

S8SAA LAENDERSPEZ. NAVI.-FREISCHALTUNG Aktywacja nawigacji charakt. dla kraju

S8SBA LAENDERSPEZ. TELEMATIKFREISCH. Aktywacja syst. telem. char. dla kraju

S8SCA LAENDERSPEZ. TELESERVICEFREISCH. Aktywacja syst. telem. char. dla kraju

S8SPA COP STEUERUNG Sterowanie COP

S9AAA AUSSENHAUTSCHUTZ Zabezp. zewn. pokrycia z tworzywa szt.

 

Składanie Wyposażenie seryjne

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S216A SERVOTRONIC Wspomaganie układu kier. Servotronic

S548A KILOMETERTACHO Licznik kilometrów

S785A WEISSE BLINKLEUCHTEN Lampy kierunkowskazów białe

S851A SPRACHVERSION DEUTSCH Wersja językowa, niemiecki

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdjęcie środka jest tak zrobione, żeby nie było widać jaki jest syf. Zapytaj skąd sprowadzone i czy ma KS. Nie chodzi o to żeby tylko była, ale żeby można było mieć kontakt z serwisem- naprawy, przebieg itd. Po tych zdjęciach mam wrażenie, że auto na żywo wygląda jeszcze gorzej.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie ten przebieg w 2 lata wcale nie jest czymś nienormalnym. Ojciec ma nowa A6 w dieslu z 2009r do dzisiaj zrobił coś koło 45tys km, jego kolega też nową z 2008r do dzisiaj około 30tys km i to 3.0tdi. Ja mam E90 w dieslu i nie robię nim rocznie więcej niż 15tys. Oczywiście trzeba uważać i sprawdzić przebieg bo też są ludzie zawyżający w drugą stronę ale nie dajmy się oglupić.

A ja już nie mogę się doczekać jak za 2 lata trzeba będzie sprzedać pięcioletnie A6 tdi z przebiegiem 75tys i przyjdzie taki adalbert i napisze "tak tak a świstak siedzi i zawija te sreberka" :cool2:

http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak naprawdę to średnio rozgarnięty szympans zauważy, że nie tylko miałem na myśli przebieg ale całokształt tego auta. Pamiętaj też, że nie jesteś pępkiem świata i tylko dlatego że robisz mało km. to wszyscy mają tak samo. Poza tym tak samo ty jak i ja na podtawie przedstawionych informacji nie wiemy i wiedzieć nie bedziemy, ile tak naprawdę to auto ma przelatane. Jest to na tym etapie tylko gdybanie. Ale niech będzie od dzisiaj będę bardziej uważny w ocenie, ale tylko dlatego, że "jakiś" forumowicz wszystko ocenia według własnych kryteriów. :cool2:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Panowie spokojnie! A jak wezme ja na servis do BMW to sprawdza ja dokładnie? Jak myslicie? Chyba jakies info powinni miec jak była kiedys w BMW chociaż raz na servisie? Ile moze kosztować taka przyjemność i czy wogóle się opłaca? Jak myślicie?

 

Ja swoją sprawdzałem przed zakupem w ASO i płaciłem 600 zł i stwierdzam że tak samo sprawdził by mi nie autoryzowany serwis za 200 zł, a całą historię serwisową i tak otrzymałem wcześniej od właściciela który wziął ją z ASO za free.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie spokojnie! A jak wezme ja na servis do BMW to sprawdza ja dokładnie? Jak myslicie? Chyba jakies info powinni miec jak była kiedys w BMW chociaż raz na servisie? Ile moze kosztować taka przyjemność i czy wogóle się opłaca? Jak myślicie?

 

Ja swoją sprawdzałem przed zakupem w ASO i płaciłem 600 zł i stwierdzam że tak samo sprawdził by mi nie autoryzowany serwis za 200 zł, a całą historię serwisową i tak otrzymałem wcześniej od właściciela który wziął ją z ASO za free.

Dokładnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak naprawdę to średnio rozgarnięty szympans zauważy, że nie tylko miałem na myśli przebieg ale całokształt tego auta.

 

Adalbert pohamuj się trochę kolego, nie obrażaj mnie i daruj sobie osobiste wycieczki.

Ale jeżeli już tak mamy rozmawiać to widać, że tobie trochę brakuje nawet do średnio rozgarniętego szympansa skoro piszesz jedno mając na myśli coś innego. :lol:

 

Pamiętaj też, że nie jesteś pępkiem świata i tylko dlatego że robisz mało km. to wszyscy mają tak samo.

 

Nigdzie nie napisałem, że uważam się za pępek świata więc nie wiem skąd u ciebie taka myśl? Umiesz czytać ze zrozumieniem czy umiesz sobie tylko coś dopowiadać?

A może w drugą stronę: to, że ty robisz dużo kilometrów to nie znaczy, że wszyscy maja tak samo więc nie uważaj się za pępek świata :duh: :duh:

 

 

Poza tym tak samo ty jak i ja na podtawie przedstawionych informacji nie wiemy i wiedzieć nie bedziemy, ile tak naprawdę to auto ma przelatane. Jest to na tym etapie tylko gdybanie.

 

Racja, więc dlaczego nie pasuje ci coś w mojej wypowiedzi, która mówi że te 40tys na 2 lata to wcale nie musi być za mało?

 

 

Ale niech będzie od dzisiaj będę bardziej uważny w ocenie, ale tylko dlatego, że "jakiś" forumowicz wszystko ocenia według własnych kryteriów. :cool2:

 

O nie, tylko nie to :!: :lol:

A to według jakich kryteriów można ocenić przebieg, jeśli rozmowa rozgrywa się o to czy 45tys na 2 lata to dużo czy mało? :D

http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak naprawdę to średnio rozgarnięty szympans zauważy, że nie tylko miałem na myśli przebieg ale całokształt tego auta.

 

Adalbert pohamuj się trochę kolego, nie obrażaj mnie i daruj sobie osobiste wycieczki.

Ale jeżeli już tak mamy rozmawiać to widać, że tobie trochę brakuje nawet do średnio rozgarniętego szympansa skoro piszesz jedno mając na myśli coś innego. :lol:

 

Pamiętaj też, że nie jesteś pępkiem świata i tylko dlatego że robisz mało km. to wszyscy mają tak samo.

 

Nigdzie nie napisałem, że uważam się za pępek świata więc nie wiem skąd u ciebie taka myśl? Umiesz czytać ze zrozumieniem czy umiesz sobie tylko coś dopowiadać?

A może w drugą stronę: to, że ty robisz dużo kilometrów to nie znaczy, że wszyscy maja tak samo więc nie uważaj się za pępek świata :duh: :duh:

 

 

Poza tym tak samo ty jak i ja na podtawie przedstawionych informacji nie wiemy i wiedzieć nie bedziemy, ile tak naprawdę to auto ma przelatane. Jest to na tym etapie tylko gdybanie.

 

Racja, więc dlaczego nie pasuje ci coś w mojej wypowiedzi, która mówi że te 40tys na 2 lata to wcale nie musi być za mało?

 

 

Ale niech będzie od dzisiaj będę bardziej uważny w ocenie, ale tylko dlatego, że "jakiś" forumowicz wszystko ocenia według własnych kryteriów. :cool2:

 

O nie, tylko nie to :!: :lol:

A to według jakich kryteriów można ocenić przebieg, jeśli rozmowa rozgrywa się o to czy 45tys na 2 lata to dużo czy mało? :D

Odpowiedziałeś :norty: :?: Pytaniem na pytanie. Pogadajmy, ale na priv, żeby nie zaśmiecać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.